تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان:يکي از اهداف ماحضور درالمپيک است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفاشيان:يکي از اهداف ماحضور درالمپيک است
رئيس فدراسيون فوتبال در مورد انتخاب سرمربي تيم اميد صحبت‌هاي خود را مطرح کرد.

علي کفاشيان در کنفرانس مطبوعاتي امروز خود براي امضاي قرارداد هدايت تيم ملي اميد‌هاي ايران گفت: از رسانه ها تشکر مي‌کنم. سال 93 را تبريک مي‌گويم. همانطور که مشاهده مي‌کنيد بعد از مدت‌ها سرمربي تيم ملي اميد انتخاب شد. يکي از اهداف ما حضور تيم اميد در المپيک است. چيزي که مدنظر فدراسيون بود حضور مربي با تجربه و با کارنامه خوب بود.

به نقل از فارس، وي افزود: دنبال مربي بوديم که در رده اميد کار کرده باشد. وينگادا پرتغال را در المپيک چهارم کرد و مدت‌ها در اين رده کار کرده است. او تجربيات زيادي دارد. قرارداد ما 360 هزار دلار است. در چهار قسط پرداخت مي‌شود. اگر به المپيک رفت بندهايي اضافه مي‌شود. تيم اميد ما خيلي خوب است. او دستيار ايراني و خارجي دارد. او بايد با تيم اميد کار کند و تيم را براي المپيک آماده مي‌کند. جا دارد از زحمات آيت اللهي ، ترابيان و دانشجو تشکر کنم. برنامه تيم ملي اميد را وينگادا توضيح مي‌دهد برنامه اردوها را آماده کرديم. ماموريت مهم داريم که يکي از آنها بحث تيم ملي اميد است که پشتوانه بزرگسالان شود و به المپيک راه پيدا کند. همچنين دنبال ميزباني جام ملت‌هاي آسيا هستيم. تيم ملي بزرگسالان هم در آفريقا اتريش و برزيل اردو دارد. کي‌روش هم کادر قوي خواسته مربي آرژانتيني آورده و اميدوارم بتوانيم شرايط را فراهم کنيم تا تيم ملي بزرگسالان به موفقيت برسد.

کفاشيان تأکيد کرد: تيم ملي جوانان و نوجوانان هم بازي دارد. اميدوارم سال 93 در مسائل اقتصادي، ورزشي و اجتماعي خوب باشد. بايد شفاف سازي کنيم. در قرارداد وينگادا همه چيز را اعلام کرديم در ليگ نيز همين وضعيت را دنبال مي‌کنيم رسانه‌ها به شفاف سازي کمک کنند. هرجا مشکلي هست به فدراسيون مراجعه کنيد و ايراد را بگوييد. سال آينده سال راستگويي و مقاومت اقتصادي است و بايد تلاش کنيم با فعاليت اقتصادي و کمک‌هاي وزارت ورزش خواسته‌هاي مردم را محقق کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1392/12/26 16:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن