تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812891149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های سفر اشتون به «محافظ» رسید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حاشیه های سفر اشتون به «محافظ» رسید
نماینده اصفهان در مجلس می گوید کمیته ای از کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی برخورد محافظ اشتون با خبرنگار صدا و سیما به اصفهان سفر می کنند. پیش تر نیز یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست داخلی مجلس گفته بود کمیته ای ویژه برای بررسی دیدار هماهنگی نشده اشتون با برخی فعالان زن و خانواده های زندانیان سیاسی تشکیل می شود.
کد خبر: ۳۸۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵ - 17 March 2014


اعتراض ها به سفر "کاترین اشتون" ادامه دارد. این بار نماینده اصفهان در مجلس می گوید کمیته ای از کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی برخورد محافظ اشتون با خبرنگار صدا و سیما به اصفهان سفر می کنند. پیش تر نیز یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست داخلی مجلس گفته بود کمیته ای ویژه برای بررسی دیدار هماهنگی نشده اشتون با برخی فعالان زن و خانواده های زندانیان سیاسی تشکیل می شود.

حسین‌علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: در راستای اهانت صورت گرفته توسط یکی از افراد تیم حفاظت از خانم "اشتون" و هیئت همراهش در جریان سفر به استان اصفهان، مذاکراتی را با حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس انجام داده‌ام.

وی افزود: در صحبتی که با نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس داشتم، شکایت خود را در این رابطه به این کمیسیون ارائه کردم و قرار شد که کمیته‌ای از سوی این کمیسیون در اولین فرصت به استان اصفهان اعزان شود و موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه اظهارداشت: بنده پیش از شکایت در مورد این اتفاق و اهانتی که به خبرنگار رسانه ملی در استان اصفهان شده است، در ابتدا قصد داشتم طرح سؤال از وزیر کشور را مطرح کنم، اما با صحبت‌هایی که با حقیقت‌پور داشتم، قرار شد که ابتدا کمیته‌ای به استان اعزام شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن