تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815302630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي:آنها که انتقادمي‌کنندپارسال کجابودند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي:آنها که انتقادمي‌کنندپارسال کجابودند
آنهايي که امروز از ما انتقاد مي‌کنند پارسال کجا بودند که نزديک بود فيناليست آسيا شويم.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار با الجزيره امارات ضمن تسليت به مناسبت ايام فاطميه و تبريک به مناسبت قهرماني تيم ملي کشتي آزاد اظهار داشت: الجزيره تيم بسيار خوبي است که هم در امارات و هم در آسيا فوتبال با برنامه‌اي ارائه مي‌کند. آنها مربي با تجربه‌اي دارند اما اين بازي براي ما حکم فينال را دارد. من به بازيکنانم گفته‌ام که فکر کنيد ليگ قهرمانان از فردا شروع شده و خوشبختانه شرايط تيم استقلال بهتر شده و از نظر بدني نيز روند خوبي را طي کرديم.

به نقل از فارس، وي افزود: خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده سرحال شده‌اند و مطمئنا به ما کمک خواهند کرد و اميدوارم 3 امتياز بازي را از آن خود کنيم.

قلعه‌نويي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه چرا دو بازي گذشته را واگذار کرديد،گفت: الحق و الانصاف اگر به دو بازي گذشته ما با احتساب وقت اضافه دقت کرده باشيد 190 دقيقه بازي کرديم و رحمتي 3 بار زمين نخورد. اتفاقات ساختار دفاعي ما خيلي خوب بود و برخلاف ديدار با ملوان کم اشتباه ظاهر شد. اگر در بازي با الشباب که يک پوشش معمولي انجام مي‌شد آن اتفاق نمي‌افتاد و بازي را نمي‌باختيم.

وي همچنين در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار فارس که والتر زنگا مدعي شده در تله استقلال نمي‌افتد، گفت: آنجا مثل اين طرف حب و بغض ندارند و مي‌نشينند و همه بازي‌ها را کارشناسي مي‌کنند. ما بدبينانه بايد از دو مسابقه قبل 4 امتياز مي‌گرفتيم. آن طرف قلم ناحق نمي‌زنند با وجود آنکه من قبول دارم در آسيا خوب نبوديم ولي بازيکنانم مخلصانه بازي کردند.

وي تأکيد کرد: عدالت فوتبال در هر دو بازي قبل ما رعايت نشد و هرچند اشتباه داوري هم در بازي اول گريبان ما را گرفت ولي اين موضوع‌ها را بهانه قرار نمي‌دهم. شما اگر بازي‌هاي منچستر را ببينيد اين تيم شب گذشته در الدترافورد 3 بر صفر بازي را باخت ولي ورزشگاه پر از جمعيت بود و همه تيم را تشويق کردند. بدترين نتايج منچستر امسال رقم خورد ولي اينگونه عليه‌شان قلم نزدند. شما ببينيد ما 4 بازيکن در ليست‌مان داريم که عملا در زمين نيستند، بيک‌زاده، حيدري‌، تيموريان و جمشيديان عملا امسال نتوانستند به خاطر خيلي مسائل به ما کمک کنند. مدت‌ها عليه تيموريان هجمه‌هاي زيادي را به راه انداختند و ديديد چه داستان‌هايي درست کردند. عده‌اي هم به دلايل خاص از جمع ما جدا شدند ولي هر وقت بيک‌زاده و حيدري سرحال شده بودند ديديد که چه اتفاقاتي افتاد و ما 5 بازي پياپي را برديم. من 34 سال است در فوتبال حضور دارم ولي اين شرايط را هيچ وقت نديدم

سرمربي استقلال تصريح کرد: بعد از 3 سال مجموعه من آمد، قهرمان ليگ شديم و به جمع 4 تيم برتر آسيا رفتيم اما مشکلات مالي و بحث انتقال دولت باعث شد تعهدات نسبت به ما انجام نشود ولي همه اينها را گفتم که بگويم مسئوليت باخت با من است و شايد در چيدمان تعويض‌هايم اشتباه کردم اما بازيکنانم مخلصانه زحمت کشيدند. اين روزها خيلي‌ها به اکبرپور و حتي پژمان نوري انتقاد مي‌کنند اما ما آمار داريم که آنها در زمين خيلي مي‌دوند و زحمت مي‌کشند.

خبرنگاري پرسيد چرا پيشکسوتان استقلال اينقدر انتقاد مي‌کنند که قلعه‌نويي گفت هر شخصي بايد نظرش را بدهد و دموکراسي بايد وجود داشته باشد اما برخي پيشکسوتان عدالت را در نظر نمي‌گيرند، البته برخي‌ها از سر دلسوزي حرف مي‌زنند و برخي‌ها هم از روي حب و بغض. من مطلب اينگونه آدم‌ها را نمي‌خوانم اما حيف مغزم که بخواهم با ذخيره کردن حرف‌هاي آنها خودم را اذيت کنم. آنها که انتقاد مي‌کنند پارسال کجا بودند که تيم ما نزديک بود فيناليست آسيا شود. پيشکسوت واقعي کسي است که در هر حالي تيم را دوست داشته باشد. شما ببينيد مظلومي با آن شرايط جسمي در جلسات پيشکسوتان شرکت مي‌کند و امثال جباري، نعلچگر و ملک‌احمدي اين تيم را دوست دارند و حمايت مي‌کنند. اگر اينگونه باشد پيشکسوتان منچستر بايد مويس را اعدام کنند.

سرمربي تيم استقلال در ادامه صحبت‌هاي خود تأکيد کرد: ما مصمم هستيم از اين شرايط خارج شويم در حالي که دوستان مي‌گويند اين شرايط بحراني است اما من چنين اعتقادي ندارم. شما ببينيد آرسنال از مسعود ازيل چقدر استفاده کرد و بعد از رفتن فرگوسن انگار عمود خيمه افتاده است. يوونتوس در ايتاليا آقايي مي‌کند اما به گالاتسراي مي‌بازد اما هيچ وقت از آنها انتقاد نمي‌شود. کلمه پيشکسوت بايد براي خيلي‌ها معني شود. براي کسي که 6 ماه در اين تيم بازي کرده که نبايد گفت پيشکسوت اما جباري‌ها، فريباها و مظلومي‌ها اگر انتقاد مي‌کنند از سر دلسوزي است و عمران‌زاده هم اشتباه کرد که امروز در مورد آنها صحبت کرد.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار قطري که پرسيد آيا تاکتيک تيم شما ارسال از جناحين و ضربات بلند است؛ گفت: من نمي‌خواهم اينجا در اين مورد حرف بزنم اما استفاده از خسرو حيدري يکي از تاکتيک‌هاي من است. 50 متر رو به جلوي الجزيره خوب است و دستور کار ما خنثي کردن شماره 10 آنها است.

وي در ادامه گفت: پيشاپيش عيد نوروز را به مردم تبريک مي‌گوييم و اميدوارم آنها از فشارهاي اقتصادي نجات پيدا کنند. از هواداران استقلال مي‌خواهم فردا همه چيز را رعايت کنند چون چهارشنبه‌سوري يک سنت است و ما بايد به دنبال سنت چهارشنبه‌سوري برويم و فلسفه آن را اجرا کنيم نه اينکه با ايجاد سر و صدا اين فلسفه را زير سؤال ببريم.

قلعه‌نويي در خصوص غايبان تيمش در بازي فردا گفت: اکبرپور قطعا به بازي نمي‌رسد ولي خوشحال هستم در اين 2- 3 روز بازيکنان ما سرحال کار کرده و تمرين کردند و به اين موضوع اميدوارم.

قلعه‌نويي در پايان صحبت‌هايش تأکيد کرد در اين چند ساله اخلاق ايراني و معرفت ايراني در فوتبال و جامعه ما گم شده. اميدوارم مسلمانيت عمر و عاصي را کنار بگذارند و معرفت علي و اولاد علي را الگو قرار دهند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1392/12/26 13:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن