تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816408195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: حرف بزنم مي گويند توجيه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي: حرف بزنم مي گويند توجيه کرد
سرمربي تيم فوتبال استقلال آخرين صحبت‌هاي خود قبل از سفر به قطر را مطرح کرد.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال در خصوص شرايط آبي‌پوشان براي رويارويي مقابل الريان قطر اظهار داشت: تيم ما يک مقدار کامل‌تر مي‌شود. برخي مصدومانمان از جمله جمشيديان، حيدري و هاشم بيک‌زاده برگشته‌اند و تقريبا با 18- 19 بازيکن تمرين کرديم هر چند که نظري روز گذشته مصدوم شد اما با آمدن بازيکناني چون جشميديان، حيدري و بيک‌زاده اعتماد به نفس تيم و مربي بالا مي‌رود. ما بازي الريان را ديديم. آنها تيم خوب و سرعتي هستند البته ما هم استقلال هستيم و تلاش مي‌کنيم با بازي منطقي و تاکتيکي به هدف خود برسيم.

وي در مورد اينکه آيا هاشم بيک‌زاده شرايط بازي کردن را پيدا کرده، تأکيد کرد: او مي‌تواند بازي کند و مشکلي وجود ندارد.

سرمربي استقلال در مورد اينکه تيم الريان در جدول رده‌بندي کشور قطر از 14 تيم در رده دوازدهم قرار دارد و آيا با توجه به اين شرايط مي‌توانند در مقابل اين تيم به برتري برسند، اظهار داشت: البته الريان براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا تيمش را تقويت کرده است. آنها در دو بازي اخير با اختلاف مقابل حريفان به برتري رسيدند. الاهلي را شکست دادند و ما نبايد شرايط جدولي آنها را لحاظ کنيم. به هر حال آنها در ليگ قهرمانان آسيا تقويت شده‌اند و هفته به هفته هم بهتر مي‌شوند. بازيکنان مصدوممان به تيم بازگشته‌اند هر چند که از نظر بدني شرايط 100درصدي ندارند اما حضور بيک‌زاده، خسرو حيدري و جمشيديان وزن تيم را بالا مي‌برد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا براي پيروزي به کشور قطر سفر خواهند کرد، تأکيد کرد: همه چيز دست خداست البته ما براي 3 امتياز تلاش مي‌کنيم حالا اينکه داور پنالتي ما را بگيرد يا توپ ما تبديل به گل شود، دست خداست. شما ببينيد روز گذشته بارسلونا مقابل تيم ته جدولي شکست مي‌خورد آن وقتي ما مقابل ملوان باختيم چه هاي و هويي راه انداختند. کسي فکر نمي‌کرد بارسلونا شکست بخورد. من حتي نيمه دوم اين بازي را ديدم و آنها نتوانستند يک موقعيت هم ايجاد کنند. به هر حال فوتبال است روزي در اوج هستي و روزي افت مي‌کني. شما ميلان با اين عظمت را ببينيد و يا منچستر که فقط يک نفر از آنها رفته است. مثل ما نبوده که بازيکنانشان مصدوم شود، بازيکنان از تيم جدا شوند و يا با مشکلات مالي روبرو باشد. منچستر يونايتد همه ارکان خود را دارد فقط يک فرد از آنها جدا شده است آن وقت ببينيد کجاي جدول قرار دارد. برخي بازيکنانمان بعد از سال گذشته از تيم جدا شده‌اند برخي هم در طول فصل مصدوم شده‌اند و برخي هم در جريان فصل از ما جدا شده‌اند.

وي ادامه داد: ما مشکلات زيادي را داشتيم. شما ببينيد جمشيديان، آندو، هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري در مجموع 30 بازي انجام نداده‌اند. يک سري از بازيکنان هم در جريان فصل مصدوم شدند اما با غيرت و تلاش بازيکنان توانستيم اين جايگاه را از آن خود کنيم. مقابل الشباب هم حقمان باخت نبود. اگر اشتباهات فردي و داوري وجود نداشت مي‌توانستيم با يک گل به برتري برسيم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه آيا نگران داوري ديدار مقابل الريان نيست، تأکيد کرد: از فدراسيون فوتبال خواهش مي‌کنم که به اين مسئله رسيدگي کند به هر حال وظيفه امور بين‌الملل است، ما چه با تيم عربي و يا داور عربي بازي مي‌کنيم به مشکل مي‌خوريم. در ديدار ما مقابل اف‌سي‌سئول در دقيقه 44 داور پنالتي اعلام نکرد که مي‌توانست شرايط را تغيير دهد. اين وضعيت نه تنها براي استقلال بلکه براي فولاد، تراکتورسازي و سپاهان هم وجود داشته. به نظرم اخراج کريمي درست نبوده. فدراسيون، سازمان ليگ و روابط بين‌الملل بايد به اين مسئله رسيدگي کنند. آسيا قاره بزرگي است و فقط براي عرب‌ها نيست.

قلعه‌نويي تأکيد کرد: داور عربي و چيني حق ما را خورد و اگر حرفي هم بزنيم همين قلم به دستان مي‌گويند که مي‌خواهند توجيه کنند. اين وظيفه مسئولان است که به اين موضوع رسيدگي کنند. رؤساي فدراسيون به فکر اين مسئله باشند که تيم‌ها دارند ضربه مي‌خورند.

سرمربي استقلال در مورد وضعيت مهدي نظري گفت: او روز گذشته مصدوم شده و پس از 4 روز بايد در مورد مصدوميت او صحبت کنيم. در سفر ما به قطر با ما همراه نيست البته مشکل حادي ندارد.

يکشنبه 1392/12/18 13:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن