تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800569250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ تاسف بار یک پلنگ ایرانی دیگر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مرگ تاسف بار یک پلنگ ایرانی دیگر
رئیس پارک ملی گلستان از پیدا شدن لاشه یک پلنگ بالغ توسط ماموران محیط بانی در جنگل گلستان خبر داد. مهر: رئیس پارک ملی گلستان از پیدا شدن لاشه یک پلنگ بالغ توسط ماموران محیط بانی در جنگل گلستان خبر داد.


جواد سلیاری در گلستان ابراز داشت: متاسفانه این پلنگ دو ماه پیش در جاده جنگل گلستان بر اثر برخورد با یکی از خودروهای عبوری زخمی می شود اما به علت توان بالا به جنگل پناه می برد که متاسفانه بعد از مدتی جان خود را ازدست می دهد.


وی افزود: این پلنگ، یک پلنگ  بالغ بوده است که فقط اسکلت و قسمتی از پوست روی سرش باقی مانده بود و گوشت آن  توسط حیوانات دیگر خورده شده بود.


سلیاری با بیان اینکه از اینگونه اتفاقات در این پارک باز هم اتفاق می افتد، اظهار داشت: متاسفانه وجود این جاده باعث شده است که حیوانات زیادی  از جمله پلنگ بر اثر اصابت با خودروها صدمه ببینند و به طوری که ممکن است ما هم هیچ وقت متوجه نشویم.


رئیس پارک ملی گلستان بیان داشت: کسانی که در این جاده رانندگی می کنند سعی کنند با سرعت مشخص شده رانندگی کنند و به ویژه در شب بیشتر مراقب باشند تا همچون اتفاقاتی باعث از بین رفتن گونه های جانوری نشود.


وی با اشاره به ایام نوروز عنوان داشت: به علت بار ترافیکی زیاد در ایام نوروز مسافران در این ایام باید دقت بیشتری را به خرج دهند.


سلیاری با توصیه به مسافران تصریح کرد: به مسافران توصیه می شود که در ایام نوروز شب ها به هیچ وجه در جنگل نمانند و برای استراحت نیز از تفرجگاه ها استفاده کنند و برای اطمینان نیز شب را هم در تفرجگاه ها نمانند چرا که امکان دارد مشکلاتی از طرف حیوانات برای آنها به وجود آید.




1392/12/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن