تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815274973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهلرانی ها در ایام نوروز ایمنی منازل خود را بالا ببرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام نجومی:
دهلرانی ها در ایام نوروز ایمنی منازل خود را بالا ببرند
دهلران - خبرگزاری مهر: جانشین دادستان دهلران گفت: شهروندانی که در ایام نوروز قصد مسافرات دارند ایمنی منازل خود را بالا ببرند.



به گزارش خبرنگار مهر، صابر نجومی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فرارسید سال نو وایام تعطیلات خیلی از شهروندان ممکن است به مسافرت برونداز این رو  شهروندان با ید ایمنی کامل منازل خود توجه جدی داشته باشند. وی عنوان کرد: معمولا در ماه های پایان سال پرونده ورودی درخصوص جرائم توهین ،درگیری و ... کمتر است ولی حجم پرونده های سرقت و تصادفات به خاطر سفر های نوروزی بیشتر می شود. جانشین دادستان دهلران گفت: با توجه به شرایط آب هوایی شهرستان دهلران در ایام نوروز مهمانان نوروزی فروانی برای دیدن جاذبه های طبیعی، تاریخی توریستی وگردشگری جنگ وراهیان نور  به شهرستان سفر می کنند که احیاط و رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی لازمه سفر است چرا که شرایط جاده های ورودی وخروجی از سمت مهران به دهلران ودهلران و اندیمشک زیاد استاندارد نیستند. نجومی اظهار داشت: امیدواریم در مسیرها رعایت قوانین در اولویت رانندگان  باشدتا شاهد حوادث جاده ای نباشیم. جانشین دادستان دهلران تصریح کرد: کسانی که قصد مسافر به شهرستانهای همجواردارند ایمنی منازل خودرا بالا ببرند واگر طلا و جواهرات ، پول نقد واشیای قیمتی دارند تا حد امکان، در منزل نگهداری نکنند. نجومی بیان داشت: نیروی انتظامی در این ایام به صورت شبانه روزی در نقاط مختلف شهرستان در حال گشت زنی است. وی افزود: اگر شهروندان  در ایام نورز دچار مشکل شد قاضی کشیک به صورت شبانه روزی مستقر است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن