تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814671316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش کرمانشاه دارای استعدادها و پتانسیل های فراوان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورزش کرمانشاه دارای استعدادها و پتانسیل های فراوان است کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ورزش این دیار را سرشار از استعداد، پتانسیل و توانمندی عنوان کرد و گفت: باید با همدلی و خلاقیت این استعدادها را شکوفا کنیم تا بتوانیم به پیشرفت دست پیدا کنیم.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، ˈمجتبی جوهریˈ در نشست هم اندیشی با خبرنگاران کرمانشاه که در سرسرای جلسات شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم استعدادهای ورزشی کرمانشاه را شکوفا و زمینه ای برای حضور قهرمانان رشته های مختلف در استان را فراهم کنیم بدون شک ورزش این دیار پیشرفت خوبی خواهد کرد.
وی همچنین با مناسب ندانستن جایگاه فعلی ورزش استان در سطح ملی، خاطرنشان کرد: اینکه بنشینیم و همواره گذشته را نقد کنیم راه به جایی نخواهیم برد و دردی را نیز دوا نمی کند به همین دلیل باید به فکر چاره اندیشی برای برون رفت از مشکلات فعلی بود.
جوهری خاطرنشان کرد: اگر با همدلی و خلاقیت به دنبال راه چاره باشیم یقینا می توانیم مشکلاتمان را پشت سر گذاشته و کمبودهای موجود را جبران نمائیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه از تدوین برنامه برای برون رفت از مشکلات فعلی خبر داد و گفت: مطمئنا با اجرایی شدن این برنامه ها، زمینه برای توسعه و تقویت ورزش فراهم می شود.
جوهری خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که ورزش را به درون خانواده ها بکشانیم چرا که معتقدیم که با ورود ورزش به خانواده ها نشاط و شادابی وارد زندگی شده و از سویی دیگر ناهنجاری ها هم از زندگی و جامعه دور خواهد شد.
وی همچنین از طرح جمع آوری اطلاعات حوزه ورزش استان خبر داد و گفت: در حال جمع آوری کلیه اطلاعات حوزه ورزش استان اعم از نیروی انسانی، اماکن ورزشی، قهرمانان ورزشی، نیروهای متخصص در رشته های مختلف همچون مربی، داور و پیشکسوت و همچنین همه ورزشکاران حرفه ای و آماتور شهرها و روستاهای استان هستیم که بتوانیم با در دست داشتن این اطلاعات جامع به اجرای برنامه در حوزه ورزش استان بپردازیم.
جوهری در پایان، توجه ویژه به توسعه ورزش در شهر مرزی قصرشیرین اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این شهرستان دارای آب و هوایی گرمسیری است و از سویی دیگر دارای امکانات زیرساختی بسیاری همچون هتل ها، رستوران ها، اماکن ورزشی دارد در تلاشیم که ورزش را در این شهر مرزی توسعه دهیم و اردوهای تیم های ملی را در این شهر برگزار کنیم و حتی به دنبال برگزاری اردوهای ملی مشترک با تیم های عراق و ترکیه در این شهر هستیم.
در این مراسم از تعدادی از خبرنگاران حوزه ورزش استان کرمانشاه تجلیل شد.
7458/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن