تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زرینچه: همواره حامی قلعه نویی و استقلال بوده ام/ برخی به دنبال ایجاد تنش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زرینچه: همواره حامی قلعه نویی و استقلال بوده ام/ برخی به دنبال ایجاد تنش هستند تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امسال همواره حامی «امیر قلعه نویی» و تیم استقلال بوده ام اما برخی ها به دنبال ضربه زدن به استقلال و ایجاد تنش بین من و قلعه نویی هستند.


«جواد زرینچه» یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قلعه نویی بهترین مربی ایران است و موفق شده چندین جام قهرمانی را برای استقلال به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: امسال قرارداد برخی بازیکنان به نحوی بسته شده بود که تعدادی از آنان از استقلال جدا شدند و بر این اساس دست قلعه نویی خالی بود اما وی برای ما همیشه امیر قلعه نویی است.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه خیلی ها از بودن در کنار امیر قلعه نویی، مدیر شده و یا به مدارج بالای فوتبال رسیده اند، گفت: همین افراد، اکنون قلعه نویی را تنها گذاشته اند و به دنبال این هستند تا خودشان در تیم استقلال همه کاره شوند.
زرینچه تصریح کرد: اگر لازم باشد، اسامی این افراد که به دنبال آوردن مربی خاص خودشان به استقلال هستند را بزودی افشا خواهم کرد.
وی ادامه داد: تیم استقلال همیشه برای ما عزیز و مهم تر از هر نام دیگری است. امیدوارم آبی پوشان در بازی روز سه شنبه (پس فردا) مقابل الجزیره امارات عربی متحده در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به برتری برسند تا با روحیه ای مناسب بتوانند با هدایت امیر قلعه نویی، یک قهرمانی دیگر برای استقلال به ارمغان آورند.
زرینچه با ابراز گلایه از سوءاستفاده برخی ها از یکی از مصاحبه هایش با هدف ضربه زدن به استقلال افزود: صحبت های من کلی بوده و در خصوص شخص خاصی اظهارنظری نکردم.
وی با اشاره به تماس تلفنی خود با امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه (فردا) در محل تمرین تیم استقلال حاضر می شوم و از آبی پوشان می خواهم همچون گذشته با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها امروز (یکشنبه) به نقل از «جواد زرینچه» اعلام کرده بودند که یکی از شرایط مربیگری در تیم استقلال تهران، پول دادن به لیدرها است.
ورزشی (4). ** 7537 ** 1589
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن