تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803297349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجف‌نژاد: قلعه‌نويي را در استقلال نگه مي‌داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نجف‌نژاد: قلعه‌نويي را در استقلال نگه مي‌داريم
رئيس هيات‌مديره باشگاه استقلال گفت:‌ شايد لازم باشد قلعه‌نويي در شيوه‌هاي فني تيم تغييراتي دهد تا با بازيکنان خوبي که داريم بتوانيم به موفقيت برسيم چرا که ما در همه پست‌ها بازيکنان مطرحي داريم.

مقداد نجف‌نژاد در خصوص باخت استقلال در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان قطر گفت: همه ديدند که در حالي که ما استحقاق برد داشتيم اما دو بازي‌مان را باختيم که بايد تجديد قوايي براي بازيکنان صورت بگيرد و در بعضي مسائل تجديد نظر شود تا در 4 بازي آينده استقلال به موفقيت برسد چرا که استقلال تيم مقتدري براي اين تيم به حساب مي‌آيد.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که منظورش از تجديد نظر در بعضي مسائل چيست و آيا مخاطب اين حرف‌ او امير قلعه‌نويي است، پاسخ داد: ما از سرمربي تيم‌مان حمايت قاطع و کاملي داريم اما شايد لازم باشد قلعه‌نويي در شيوه‌هاي فني تيم تغييراتي دهد تا با بازيکنان خوبي که داريم بتوانيم به موفقيت برسيم چرا که ما در همه پست‌ها بازيکنان مطرحي داريم.

رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال در ادامه درباره اينکه قلعه‌نويي چندي پيش از بازيکنان موجود در استقلال صحبت کرده بود و اعلام کرده بود دستش خالي است اما او اعتقاد دارد که در استقلال همه بازيکنان باکيفيت و خوب هستند و اين تناقض ناشي از چيست، افزود: شايد در بعضي پست‌ها به بعضي بازيکنان نقدهايي وارد باشد اما در همان پست‌ها هم بازيکناني داريم که اگر به آنها بها داده شود اين قابليت را دارند که بتوانند باعث موفقيت استقلال شوند. حضور برهاني، قاضي، کبه و ... باعث شده تا خط حمله فوق‌العاده‌اي داشته باشيم اما فعلا در مدار بدشانسي هستيم و با اينکه در بازي با الشباب و الريان ميدان‌دار بوديم اما نتوانستيم برنده شويم.

نجف‌نژاد در مورد اينکه در خصوص قلعه‌نويي گفته مي‌شود او در ايران فقط خوب نتيجه مي‌گيرد و خارج از ايران نمي‌تواند موفق باشد، تصريح کرد: اين طور نيست چرا که ما در ليگ قهرمانان سال گذشته حتي شانس قهرماني داشتيم اما در کره جنوبي بدشانسي آورديم. قلعه‌نويي مربي توانمندي است اما گاهي مسائل دست به دست هم مي‌دهد و يک غفلت کوچک باعث مي‌شود نتيجه نگيريم.

وي با بيان اينکه رحمتي را مقصر باخت به الريان نمي‌داند، اظهار داشت: او در خيلي بازي‌ها موقعيت‌هاي صد در صد گل را از حريف گرفته اما فوتبال ورزش ثانيه‌هاست و شايد در يک ثانيه اتفاقي بيفتد اما اگر شما در ايران يک همه‌پرسي برگزار کنيد قطعا انتخاب همه مردم ايران به عنوان بهترين دروازه‌بان مهدي رحمتي است.

رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا قلعه‌نويي را براي ليگ آينده در استقلال حفظ مي‌کنيد، افزود: صد در صد او را نگه مي‌داريم. شايد در آخر فصل شاکله کلي تيم حفظ شود اما بعضي از بازيکنان را تغيير مي دهيم.

نجف‌نژاد در خصوص بودجه سال آينده استقلال هم تصريح کرد: در بودجه سال 93 همانند بودجه 92 قصد داريم نسبت به ساير تيم‌هاي مدعي 20 درصد بودجه‌مان را پايين‌تر نگه داريم. امسال هم اين کار را انجام مي‌دهيم و قصد داريم اين کار را ادامه دهيم.

وي در مورد اينکه اقتصاد مقاومتي در باشگاه استقلال لحاظ مي‌شود، افزود: ما پارسال هم اقتصاد مقاومتي را در بودجه تيم لحاظ کرديم و براي سال آينده هم اين کار را انجام خواهيم داد.

رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال در مورد دزديده شدن اتومبيل مديرعامل اين باشگاه گفت: من در جريان اين موضوع نيستم و بهتر است از خود آقاي فتح‌الله‌زاده در اين باره سؤال بپرسيد.

نجف‌نژاد در خصوص اينکه اگر استقلال در آسيا حذف شود و نتواند در ليگ برتر سهميه آسيايي بگيرد آيا با همين کادر فني ليگ سال آينده را شروع مي‌کنيد، اظهار داشت: ما در حال حاضر براي اول شدن در ليگ مشغول برنامه‌ريزي هستيم و گرنه قطعا سهميه آسيايي را مي‌گيريم.

وي درباره صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده که گفته بود در پايان فصل از مديرعاملي استقلال کنار مي‌رود، گفت: ما نظر ديگري جز ايشان براي مديرعاملي نداريم و از ايشان حمايت مي‌‌کنيم وصحبتي در اين باره در هيأت مديره نشده است.

رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال در پايان درباره ديدار اين هفته اين تيم مقابل الجزيره امارات در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: الجزيره را مي‌بريم تا از همين بازي نتايج بد را جبران کنيم البته مي‌دانيم که اين تيم، تيم قوي است اما استقلال هميشه مقابل تيم‌هاي قوي محکم‌تر بازي مي‌کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1392/12/24 11:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن