تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نوروزي نظارت بهداشتي دامپزشکي هرمزگان فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۶ب.ظ)
طرح نوروزي نظارت بهداشتي دامپزشکي هرمزگان فعال شد مديرکل دامپزشکي استان هرمزگان گفت: طرح نوروزي نظارت بهداشتي بر مراکز توليد و عرضه فرآورده هاي خام دامي توسط اين اداره کل از 25 اسفند تا 15 فروردين 93به اجرا در مي آيد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر غريب گفت: براي اجراي طرح مزبور در استان، 10 اکيپ نظارتي با 20 نفر کارشناس بهداشتي با دو شفيت کاري پيش بيني شده است.
وي افزود: وظيفه بارزسان بهداشتي اين اداره کل کنترل بهداشتي بر مرکز توليد و عرضه فرآورده هاي خام دامي و رستوران هاي درون و برون شهري در سطح استان در ايام نوروز است.
غريب گفت: شهروندان هرمزگاني و مسافران نوروزي در صورت مشاهده تخلف بهداشتي در عرضه فرآورده هاي خام دامي در مراکز عرضه يا عرضه فرآورده هاي خام دامي به صورت دوره گردي، موارد را از طريق سامانه 1512 اين اداره کل گزارش کنند.
وي همچنين به هم استاني ها و مسافران نوروزي توصيه کرد، ضمن خودداري از خريد فرآورده هاي خام دامي از مراکز غيرمجاز، هنگام خريد به تاريخ توليد و مهلت مصرف، نوع بسته بندي و تاييديه بهداشتي از اداره کل دامپزشکي توجه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن