تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه مصر بر ضرورت حل و فصل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر خارجه مصر بر ضرورت حل و فصل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد تهران– ایرنا– ˈنبیل فهمیˈ وزیر خارجه مصر بر موضع ثابت کشورش مبنی بر ضرورت حل و فصل سیاسی بحران سوریه که متضمن یکپارچگی و وحدت ارضی این کشور باشد، تاکید و خواستار از سرگیری مذاکرات حل بحران این کشور در ژنو شد.


به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، فهمی حل و فصل سیاسی بحران سوریه را پاسخی به خواسته های مردم این کشور و تنها راه خروج از آن خواند.
وزیر خارجه مصر گفت: راه حل نظامی برای این بحران وجود ندارد و سوریه به تلاش و حمایت های عربی و بین المللی نیاز دارد تا بتواند اعتماد به نفس خود را بازیابد و این امر با راه حل نظامی که با مشکلات و زیان های مالی و جانی همراه است، امکان پذیر نیست.
فهمی خواستار از سرگیری مذاکرات ژنو در باره حل بحران سوریه در نخستین زمان ممکن و مطرح شدن مسایل اصلی از جمله تشکیل دولت موقت انتقالی بر اساس متن توافقنامه ژنو در 30 ژوئن 2012 شد.
وزیر خارجه مصر حمایت کشورش را از تلاش های اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل برای حل بحران سوریه اعلام و تاکید کرد که بهترین کار همکاری با وی برای پایان دادن به بحرانی است که هیچ طرفی از ادامه آن سود نمی برد.
سوریه از 15 مارس 2011 تا کنون شاهد درگیری های داخلی از سوی مخالفان سوری و افراد مسلح داخلی و خارجی هایی است که برای مقابله با دولت این کشور به طور غیر قانونی وارد سوریه شده اند.
مترجمام**1408**1010
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن