تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميدان آزادي با سفره هفت سين مزين شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۰ب.ظ)
در آستانه سال نو؛ ميدان آزادي با سفره هفت سين مزين شد شهردار منطقه 9 با اشاره به فرا رسيدن سال جديد و ايام نوروز گفت: سفره هفت سين با الهام از هفت سين هاي باستاني ايران زمين بصورت نمادين در ميدان آزادي گسترده شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيدعليرضا حسيني با بيان اين مطلب گفت: چيدمان سفره هفت سين در اين بخش از پايتخت از برنامه هاي پيش بيني شده اين شهرداري در آستانه نوروز 93 است.
وي افزود: علي رغم اينکه آئين هفت سين، يکي از رسوم کهن و سنتي ايرانيان محسوب مي شود، اما همچنان به لحاظ عمومي استقبال ويژه از آن صورت مي گيرد و اين شهرداري در صدد آن است تا در اين راستا کار متفاوتي را انجام دهد.
مهندس حسيني تصريح کرد: با نزديک شدن به عيد نوروز شهر حال و هواي بهاري به خود مي گيرد و چيدن سفره هفت سين از ديرباز از مراسم جدا نشدني نوروز به حساب آمده و اين سفره در ميدان آزادي نمايي زيبا در ورودي غربي پايتخت ايجاد کرده که به شکلي زيبا آراسته شده است.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: براساس پيش بيني ها، سفره هفت سين مورد نظر در ضلع غربي ميدان آزادي گسترده شده و جلوه زيبايي را در اين بخش از پايتخت ايجاد کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن