تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز پژوهش هاي شوراي شهر تهران راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۱ب.ظ)
تعامل شورا با دولت به نسبت ادوار قبل بي نظير است مرکز پژوهش هاي شوراي شهر تهران راه اندازي مي شود معاون اجرايي و اداري شوراي اسلامي شهر تهران از راه اندازي مرکز پژوهش هاي شورا از ابتداي سال 93 خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ولي الله شجاع پوريان در نشست خبري که با حضور احمد مسجدجامعي رييس شوراي اسلامي شهر تهران برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد: اعضاي حاضر در شوراي چهارم شهر تهران تلاش کرده اند در فضايي کارشناسي و فارغ از جناح هاي سياسي به فعاليت هاي خود بپردازند و عملکرد آنها نيز تاکنون بسيار مثبت بوده است.
وي افزود: به منظور پشتيباني علمي از طرح ها و لوايح اتخاذ شده در شوراي اسلامي شهر تهران مرکز پژوهش هاي شورا همانند مرمز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي از ابتداي سال راه اندازي خواهد شد.
شجاع پوريان با اشاره به تعامل مثبت شوراي چهارم شهر تهران با دولت خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد هستيم که تعامل اعضاي حاضر در شوراي چهارم شهر تهران با سران دولت بسيار مطلوب تر از قبل شده و حتي از ابتداي شوراي چهارم که مدت زمان زيادي از تشکيل آن نمي گذرد تعداد زيادي از وزرا در صحن علني شورا حضور پيدا کرده و يا صحبت هايي را در ارتباط با حل مشکلات شهر تهران با اعضا و شخص رييس شورا داشته اند.
معاون اجرايي و اداري شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص دعوت از کارشناسان شهري و فرهنگي به کميسيون هاي مختلف شوراي اسلامي شهر تهران اظهار کرد: به منظور کارشناسي تر شدن لوايح و طرح ها تلاش کرده ايم کارشناسان شهري و فرهنگي را به کميسيون هاي مختلف شورا دعوت کنيم و بدون شک اين حضور در سال 93 نيز پررنگ تر از قبل خواهد شد.
وي با بيان اينکه تهران گردي هاي رييس شوراي اسلامي شهر تهران در آينده سبب انتشار مجموعه نفيسي از تاريخ پايتخت خواهد شد اذعان کرد: رييس شوراي چهارم شهر تهران در تهران گردي هاي خود گاهي از مکان هايي ديدن مي کند که حتي بسياري از شهروندان که سال ها در پايتخت زندگي مي کرده اند امکان بازديد از آن مراکز برايشان بوجود نيامده و تلاشي براي حضور در آن مکان ها نداشته اند.
معاون اجرايي و اداري شوراي اسلامي شهر با اشاره به ديدار اعضاي شورا با مقام معظم رهبري گفت: مقام معظم رهبري در ديداري که با اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران داشته اند از کارنامه شش ماهه اعضا ابراز رضايت کرده اند و همين موضوع سبب شده انگيزه اعضا براي ادامه فعاليت مطلوب تر افزايش پيدا کند.
لازم به ذکر است، در ادامه اين جلسه احمد مسجدجامعي رييس شوراي اسلامي شهر تهران از پرتال جديد شوراي شهر رونمايي کرد.
از اين پس تمام کميسيون هاي حاضر در شوراي اسلامي شهر تهران مي توانند اخبار مرتبط با کميسيون خود را در اين پرتال قرار دهند، ضمن اينکه سامانه ارتباط مردمي نيز براي شهروندان در اين پرتال در نظر گرفته شده که آنها مي توانند با مراجعه به آن درخواست هاي خود را از نمايندگانشان در شوراي اسلامي شهر تهران طلب کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن