تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820042448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد بي خانمان هاي زن شهر تهران قابل توجه است/ راه اندازي کمپ جديد نگهداري از بانوان در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۷ب.ظ)
تعداد بي خانمان هاي زن شهر تهران قابل توجه است/ راه اندازي کمپ جديد نگهداري از بانوان در تهران معاون توسعه خدمات اجتماعي سازمان رفاه شهرداري تهران گفت: بررسي هاي صورت گرفته شده نشان مي دهد که 15 درصد از جمعيت بي خانمان هاي شهر تهران را زنان تشکيل مي دهند.
رضا جهانگيري‌فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: تعداد بي خانمان هاي زن شهر تهران قابل توجه است و دستگاه هاي اجرايي بايد براي پناه دادن به آنها، اقدامات اساسي را در دستور کار خود قرار دهند.
وي افزود: شهرداري تهران يکي از نهادهايي است که براي نگهداري از زنان بي خانمان شهر و پناه دادن به آنها دست به کار شده و برنامه هاي گسترده اي را براي اين قشر دارد.
معاون توسعه خدمات اجتماعي سازمان رفاه شهرداري تهران با اشاره به ساخت کمپ لويزان از سوي شهرداري تهران براي نگهداري از بانوان بي خانمان شهر، خاطرنشان کرد: کمپ لويزان به زنان متکدي و بي خانماني اختصاص پيدا کرده که از سوي نيروي انتظامي جمع آوري مي شوند.
وي ادامه داد: ظرفيت اين کمپ 200 نفر است و بانوان بي خانمان بالاي 18 سال شهر تهران مي توانند به آن مراجعه کنند.
جهانگيري فر با بيان اينکه " شرايط براي نگهداري از بانوان بي خانمان بسيار دشوار تر از مردان است" اظهارکرد: نگهداري از بانوان بي خانمان، شرايط بسيار ويژه تري را به نسبت نگهداري از آقايان مي طلبد و شهرداري تهران نيز براي راه اندازي مراکز نگهداري از اين قشر با دشواري هاي خاصي مواجه است.
معاون توسعه خدمات اجتماعي سازمان رفاه شهرداري تهران با تاکيد بر اينکه سن دختران بي خانمان شهر تهران در حال کاهش است، اذعان کرد: در حال حاضر دختران زير 18 سال بي خانمان بسياري هستند که در سطح شهر تهران رويت مي شوند اما به دليل آنکه سازمان بهزيستي متولي نگهداري از آنهاست، شهرداري تهران نمي تواند براي نگهداري از آنها اقدام کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن