تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 6 هزار متر مربع ديوار در شهر پاكسازي و رنگ آميزي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۸ب.ظ)
معاون خدمات شهري شهرداري همدان: بيش از 6 هزار متر مربع ديوار در شهر پاكسازي و رنگ آميزي شد معاون خدمات شهري شهرداري همدان گفت: در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار در آستانه سال جديد 6 هزار و 200 مترمربع ديوار در همدان پاكسازي و رنگ آميزي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا محتجب گفت: با توجه به فرا رسيدن ايام پاياني سال و آغاز سال جديد به منظور افزايش زيبايي چهره شهر، اين طرح با جديت در حال پيگيري و اجرا است.
محتجب افزود: در اين راستا واحد خدمات شهري شهرداري همدان طي گشت‌هاي مستمر خود از خيابان‌هاي سطح شهر نقاط داراي اولويت به ويژه نقاطي كه در مسير تردد گردشگران است و مبادي ورودي شهر را شناسايي كرده و نسبت به پاكسازي و امحاي شعار نويسي‌ها، ديوارنويسي و پوسترهاي تبليغاتي موجود اقدام مي‌كند كه تا روز پاياني سال ميزان پاكسازي و رنگ‌آميزي ديوارهاي شهر به بيش از 10 هزار مترمربع هم خواهد رسيد.
وي با بيان اينكه حذف آلودگي‌هاي بصري، آراستگي و زيباسازي منظر و محيط شهري و امحاي نوشته‌هاي غيرمجاز بر روي ديوارهاي شهر از اهداف اجراي اين طرح است، ادامه داد: همه ساله با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال و فرا رسيدن عيد نوروز، ستاد استقبال از بهار در شهرداري تشكيل مي شود تا شهر را براي استقبال از بهار و ميهمانان نوروزي آماده كنند كه پاكسازي و رنگ‌آميزي ديوارهاي شهر يكي از اقدامات انجام شده توسط اين ستاد است.
وي افزود: اين طرح همچون سال‌هاي گذشته به منظور ارتقا كمي و كيفي خدمات شهري، ايجاد چهره‌اي مطلوب و فضايي شاد از سيماي شهر، آماده‌سازي شهر براي رفال حال شهروندان، تلطيف سيماي بصري و استقبال از مسافران نوروزي انجام مي شود.
محتجب با بيان اينكه در اجراي برنامه‌هاي استقبال از بهار، شرايط بايد به گونه‌اي فراهم شود كه باعث نشاط و شادابي شهروندان و مسافران به اين شهر شود، اظهار اميدواري كرد كه در سايه همكاري و مساعدت شهروندان، شاهد شهري زيبا براي استقبال از بهار و مسافران نوروزي باشيم.
غلامرضا محتجب در ادامه گفت: اقدامات اصلي اين طرح از 15 اسفند تا 15 فروردين خواهد بود و در اين مدت پاكسازي و آماده‌سازي شهر براي استقبال از بهار انجام خواهد شد.
محتجب اظهار داشت: لايروبي جداول، آسفالت معابر، پركردن مسيرهاي حفاري در كليه معابر، جلوگيري از سد معبرهاي ساختماني در معابر شهري، جمع‌آوري خودروهاي اسقاطي در معابر و محلات، جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد، افزايش توان جمع‌آوري زباله، پيگيري شستشوي كركره واحدهاي تجاري در ورودي شهر از جمله ديگر اقدامات اين حوزه در طرح استقبال از بهار سال جاري خواهد بود.
وي ادامه داد: همچنين در اين طرح نسبت به رنگ‌آميزي تمام يادمان‌‌ها و تأسيسات شهري و همچنين تابلوهاي راهنماي مسافران، مبلمان شهري و جداول، لكه‌گيري آسفالت سطح شهر با توان دو چندان و كاشت گونه‌هاي مختلف گياهي و گلكاري در سطح شهر نيز اقدام مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن