تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816502291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه عیدانه کی‌روش به ایرانی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
توصیه عیدانه کی‌روش به ایرانی‌ها




سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه سفر بخیر حاضر شد و به مسافران نوروزی توصیه کرد: آرام رانندگی کنید تا سریعتر به مقصد برسید.





ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه سفر بخیر حاضر شد و به مسافران نوروزی توصیه کرد: آرام رانندگی کنید تا سریعتر به مقصد برسید.

کارلوس کی‌روش که در برنامه سفربخیر حاضر شده بود ضمن تبریک سال نو به ایرانیان، گفت: بهترین خاطره من در سال گذشته، صعود جام جهانی بود. متاسفانه در آن روز ما ایران نبودیم اما هیچگاه نمی ‌توانم فضایی که هواداران برای خوش آمدگویی به تیم، فراهم کرده بودند را فراموش کنم. صحنه هایی از خوشحالی مردم را به خاطر دارم که هیچگاه نمی‌توانم آنها را فراموش کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: البته روزی که توانستیم کره جنوبی را در ایران شکست دهیم، هم یک روز خاطر انگیز است، زیرا در شرایط سختی توانستیم کره را شکست دهیم. پس از شکست کره با آن روحیه تیمی که در آن روز من از تیم دیدم، مطمئن شدم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

کی‌روش در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که در پرتغال خودروی شخصی شما چیست، اظهار کرد: در پرتغال یک مرسدس بنز دارم که زیاد هم گرانقیمت نیست اما زمانی که سرمربی تیم ملی پرتغال بودم، فدراسیون فوتبال خودرویی در اختیارم قرارداده بود که از آن استفاده می‌کردم.

وی درمورد تجربه تلخ رانندگی که داشته است نیز افزود: برادر من زمانی که 14ساله بود به خاطر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. متاسفانه رانندگان جوان این تصور را دارند که رانندگی یک مسابقه است و وقتی رانندگی می‌کنند به نوعی جوگیر می شوند و با سرعت بالا رانندگی می‌کنند و نمی‌دانند که اینگونه رفتارها برای خودشان ایجاد مشکل خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: برای من در زندگی صبر مهمترین مساله است و فکر می‌کنم صبر داشتن و مدارا کردن پایه احترام گذاشتن به یکدیگر است. به اعتقاد من نداشتن صبر و حوصله بزرگ‌ترین مشکل قرن 21 است. صبر و تحمل کردن راهی است که نظم و دیسیپلین را به ما یاد می‌دهد. جوامع برای رقابت ساخته شده اند. برای همین همه به دنبال رقابت با یکدیگر هستند و به نوعی می توان گفت در رانندگی افراد این رقابت دیده می‌شود.

کی‌روش در پایان خطاب به مسافران نوروزی گفت: آرام رانندگی کنید تا سریعتر به مقصد برسید. برای همه ایرانیان سالی خوب آرزو میکنم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنین توضیحاتی درباره نحوه گواهینامه گرفتن در کشورش و محدودیت‌های رانندگی برای رانندگان تازه‌کار ارائه داد که جالب بود.







تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن