تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818854271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشانه های دفاع از اسلام و انقلاب در کردستان باید بیشتر دیده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشانه های دفاع از اسلام و انقلاب در کردستان باید بیشتر دیده شود سنندج - ایرنا- جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با اشاره به اینکه کردستان جایگاه بلند و رفیعی در دفاع از اسلام و انقلاب دارد تاکید کرد نشانه های بیشتری از رشادت ها و حماسه های دوران دفاع مقدس در این استان باید دیده شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ محمدحسین نامی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه پشتیبانی باغ موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در کردستان شاهد ایثارگری و رشادت های فراوانی در جهت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بودیم بر حفظ آثار دوران دفاع مقدس در استان تاکید کرد.
وی افزود: باید با حفظ این آثار، زمینه را برای حضور مردم سایر استان های کشور جهت بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس فراهم کنیم.
وی به احداث پادگانی همانند دو کوهه در منطقه غرب و شمال غرب کشور اشاره کرد و گفت: در نظر داریم این مناطق را برای حضور کاروان های راهیان نور آماده کنیم و دراین راه نیازمند همکاری و حمایت جدی مسوولان استان هستیم.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس احداث باغ موزه های دفاع مقدس را یکی از اقدامات فرهنگی در راستای حفظ آثار دفاع مقدس در کشور دانست و گفت: بنیاد حفظ آثار در احداث این اماکن نیاز به همکاری و حمایت سایر دستگاه ها دارد.
وی ایجاد باغ موزه های دفاع مقدس در کشور را به منظور حفظ آثار دوران جنگ و انتقال آن به نسل جوان بسیار موثر دانست و گفت: این باغ موزه ها زمینه حضور کاروان های راهیان نور را به استان های واقع در مناطق عملیاتی فراهم می کند و از این رو این باغ موزه ها بستر بسیار مناسبی برای شناساندن هر منطقه و نقش آن در دوران دفاع مقدس است.
وی به بازدید چهار میلیون و 640 هزار نفر در سال جاری از مناطق عملیاتی کشور در قالب کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 20 هزار نفر از آمریکا و کشورهای اروپایی و 62 هزار نفر نیز از منطقه خاورمیانه بوده اند.
سرتیپ نامی به راه اندازی کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی دریایی نیز اشاره کرد و افزود: امسال 170 هزار نفر نیز از جبهه دریایی کشور بازدید کرده اند.
وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی در این زمینه در مناطق عملیاتی کشور انجام شده خواستار همکاری و حمایت مسوولان استان کردستان در جهت حفظ آثار دفاع مقدس شد.
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه به ماموریت های جدید این بنیاد نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد سازمان های هنری، پیشکسوتان و روحانیت از جمله ماموریت های جدید این بنیاد است که با توجه به نقش هر یک از این اقشار در دفاع مقدس راه اندازی این سازمان ها لازم بود.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن