تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاپن واردات نفت از ايران را کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۵۵ب.ظ)
ژاپن واردات نفت از ايران را کاهش داد بزرگترين شرکت وارد کننده نفت ژاپن اعلام کرد ميزان خريد نفت خود از ايران را از 73 هزار بشکه به 53 هزار بشکه در روز کاهش ld دهد.
به گزارش خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري موج، بزرگترين شرکت وارد کننده نفت ژاپن، ميزان واردات نفت ايران را 27 درصد کاهش يافت.
بر اساس اين گزارش شرکت جي ايکس نيپون، بزرگترين وارد کننده نفت ژاپن اعلام کرد که در قرارداد سال 2014 خود با ايران، ميزان خريد نفت خود را از 73 هزار بشکه به 53 هزار بشکه در روز کاهش دهد.
به دنبال اجرايي شدن توافق ژنو کشورهاي چين، هند، ژاپن و کره جنوبي متعهد شده اند که ميزان خريد خود از ايران را به 936 هزار در روز ثابت نگه دارند.
با اين حال اين جهار وارد کننده آسيايي نفت ايران ميزان واردات نفت ايران را در ماه ژانويه افزايش داده و به سطح يک ميليون و 250 هزار بشکه در روز رساندند.
منابع خبري در هفته گذشته اعلام کردند که هندوستان به درخواست آمريکا واردات نفت از ايران را در ماه گذسته به ميزان 36 درصد کاهش داده است
هند طي ماه فوريه، روزانه 266 هزار بشکه نفت از ايران وارد کرده است که 36 درصد کمتر از ماه ژانويه و 8.7 درصد کمتر از زمان مشابه سال گذشته است.
بنابر توافق شش ماهه هسته‌اي که 20 ژانويه اجرايي شد، آمريکا بر اين نظر بود که صادرات نفت ايران در همان سطح يک ميليون بشکه در روز باقي بماند، اما چهار مشتري عمده نفتي ايران شامل چين، هند، ژاپن و کره جنوبي طي ماه ژانويه، روزانه مجموعا يک ميليون و 250 هزار ار بشکه نفت از ايران وارد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن