تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله پلنگ به یک جوان+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حمله پلنگ به یک جوان+عکس
ظهر روز جمعه یک قلاده پلنگ در منطقه امامزاده بابا تورفت روستای سیجان به یک جوان از این روستا حمله کرده است. وی افزود: مرتضی سیجانی فرزند عزیز 22 ساله ساکن روستای سیجان درحالی برای چرای گوسفندانش به مراتع روستا رفته بوده مورد حمله پلنگ قرار گرفت و بشدت از ناحیه چشم، کتف راست، کمر، زانوی چپ و جمجمه مجروح شده است.

سیجانی گفت: مرتضی سیجانی توسط دیگر چوپانان و سگهای گله از چنگالهای پلنگ نجات یافته است.

وی تصریح کرد: این جوان توسط مردم روستا به بیمارستان مطهری گنبد انتقال داده شده است.

وی ضمن گلایه از مسئولین بیمارستان شهید مطهری گنبد گفت: تا ساعت 19 هیچ پزشک متخصصی بر سر بیمار حاضر نشده است تنها در این ساعت یک آمپول به بیمار تزریق شده است.
سیجانی گفت: با توجه به اینکه ساعتها از حضور نیافتن پزشک متخصص در بیمارستان گذشته بود به شماره سامانه پیامکی ریاست بیمارستان که بر روی دیوار نصب شده بود تماس گرفته و از ساعات 19 پرستاران و پزشکان شروع به رسیدگی به بیمار کرده اند، این در حالی است که بیمار ساعتها قبل به بیمارستان انتقال داده شده است.

لازم به ذکر است صبح امروز حال این جوان رو به وخامت گذاشته و به ای سی یو انتقال داده شده است.

نیلکوه: حیوانات وحشی به خصوص پلنگ رفتار تهاجمی ندارند. گسیختگی زیستگاه‌ها و کمبود طعمه های طبیعی موجب می‌شود این حیوانات، دام‌های اهلی و انسان را طعمه خود قرار دهند. راهکار این است در اقدام ضربتی و فوری، دامدار از زیستگاه طبیعی خارج شود و منطقه به حالت آرام خود بازگردد تا پلنگ نیز آرامش خود را بدست آورده و از منطقه خارج شود.

حمله پلنگ به انسان زمانی رخ می‌دهد که انسان‌ها وارد حریم و محدوده زیستگاه طبیعی شوند.

این حیوان به دلیل سردی هوا و نیز عدم یافتن تغذیه مناسب به سمت پایین دست آمده و در عین حال یقین بدانید که اگر مزاحمتی برای او ایجاد نشود، هیچ حادثه ای رخ نمی دهد.









1392/12/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن