تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801242910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 85 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در استان سمنان جذب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 85 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در استان سمنان جذب شد سمنان - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از جذب 85 میلیارد و 901 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون در این استان خبر داد.


ˈعلینقی حیدریانˈ روز شنبه افزود: با هدف توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و جایگزینی ماشین آلات و ادوات نو در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و راه اندازی خط اعتباری ویژه توسعه مکانیزاسیون 148 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای خرید تراکتور، کمباین، ادوات و تجهیزات کشاورزی و تسهیل در تامین به موقع ماشین آلات مورد نیاز بخش کشاورزی در سال جاری به استان سمنان اختصاص یافت.
وی گفت: از محل این تسهیلات تاکنون 42 میلیارد و 828 میلیون ریال برای خرید ادوات کشاورزی، 39 میلیارد و 152 میلیون ریال برای خرید تراکتور و سه میلیارد و 921 میلیون ریال برای خرید کمباین جذب شده است.
حیدریان گفت: شهرستان میامی با بیش از 22 میلیارد ریال، شاهرود با بیش از 17 میلیارد ریال و دامغان با بیش از 16 میلیارد ریال، بیشترین تسهیلات را جذب کرده اند.
وی اظهار داشت: فهرست ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی مورد تائید که از الزامات فنی، تخصصی، کیفیت و استاندارد های لازم برخوردار است و مشمول بهره مندی از محل این خط اعتباری است در پرتابل مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به آدرس www.ajmdc.ir قرار دارد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآور شد: مدت باز پرداخت این تسهیلات پنج ساله است و متقاضیان واجد شرایط با داشتن گواهی نامه، تضمین لازم برای دریافت تسهیلات، نداشتن بدهی معوقه و چک برگشتی می توانند با دریافت فرم درخواست از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و تکمیل آن و تهیه پیش فاکتور برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی اقدام و از این تسهیلات استفاده کنند.ک/3
599/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن