تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح انتقال آب به کرمان در سال 93 کليد مي‌خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۲۵ب.ظ)
استاندار کرمان: طرح انتقال آب به کرمان در سال 93 کليد مي‌خورد رزم‌حسيني گفت: در نشست 6 ساعته‌اي که روز گذشته با وزير نيرو داشتيم،‌ مشکلات بخش آب کرمان مطرح شد و طرح انتقال آب به استان کرمان از سال آينده کليد مي‌خورد.
به گزارش خبرگزاري موج، رزم حسيني استاندار کرمان گفت: ما در استانداري و در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري درباره اقتصاد مقاومتي، شکوفايي اقتصادي در استان کرمان و رفع فقر و محروميت در سال حماسه سياسي و اقتصادي را دنبال مي‌کنيم.
وي با بيان اينکه با وحدت و همدلي مسئولان، آرامش کامل در کشور برقرار است، خاطر نشان کرد: قواي سه‌گانه در توسعه کشور همدل هستند. مقام عالي دولت در استان کرمان ادامه داد: جريان‌هاي سياسي، مسوولان، ائمه جمعه و نمايندگان مجلس در استان کرمان همدل و همراه هستند و محور توسعه استان کرمان ولايت و وحدت است.
رزم‌حسيني با اشاره به اينکه ما بايد صداي پايه سرمايه‌گذاران را در استان کرمان بشنويم، اظهار داشت: حضور سرمايه‌گذاران هر روز در استان کرمان جدي‌تر مي‌شود.
وي با تاکيد بر اينکه اقتصاد بايد بر پايه مردم‌ محور باشد، تصريح کرد: مردم و بخش خصوصي بايد در فعاليت‌هاي اقتصادي حضور پيدا کنند و فرش قرمز براي سرمايه‌گذاراني پهن مي‌کنيم که به استان کرمان مي‌آيند.
رزم‌حسيني بيان کرد: اتاق اقتصاد و مبارزه با فقر در استان کرمان مانند اتاق جنگ در دوران دفاع مقدس تشکيل شده است و با تمام توان براي رفع فقر به عنوان اصلي‌ترين رسالت انقلاب گام برمي‌داريم.
وي افزود: با توجه به قول‌هايي که به مردم کرمان براي توسعه اين خطه داده بوديم، خدمت دوستان سپاهي رسيدم و خواهش کردم که به کرمان بيايند تا فعاليت گسترده در بخش کشاورزي، صنعت و معدن داشته باشيم.
استاندار کرمان ابراز داشت: در کرمان همه نوع اقليم و ظرفيتي را داريم و زمينه سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف وجود دارد.
رزم‌حسيني عنوان کرد: در نشست 6 ساعته‌اي که روز گذشته با وزير نيرو داشتيم در بخش آب استان کرمان قرار شد، طرح انتقال آب به استان کرمان از سال آينده کليد بخورد.
وي همچنين از فراهم شدن زمينه ي توليد 10 هزار مگاوات برق براي استان کرمان خبر داد و گفت: 5 هزار مگاوات برق براي استان نياز داريم و 5 هزار مگاوات هم براي صادرات پيش‌بيني کرديم و اقداماتي در مورد سدهاي کرمان انجام مي‌شود.
مقام عالي دولت در استان کرمان تصريح کرد: نظام جمهوري اسلامي به اين نقطه رسيده که حضور بخش غير دولتي مي‌تواند کشور را نجات دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن