تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816187672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیاطین تکفیری نه سنی می شناسند، نه شیعه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شیاطین تکفیری نه سنی می شناسند، نه شیعه


رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حوزه های علمیه به عنوان بزرگترین مرکز نشر معارف اهل بیت، بساط استکبار را در هم پیچیده اند. وی تاکید کرد: گسترش حوزه های علمیه کاری نیک است که به امر رهبری در سراسر جهان در حال انجام است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت  الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم افتتاح حوزه علمیه برادران کنگان و سه طرح دیگر سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان بوشهر در سال 90 ، با ابلاغ سلام گرم رهبر انقلاب به مردم استان و تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: دنیای استکبار با حوزه ها به دشمنی برخاسته است چرا که بزرگان ما از این حوزه ها برخاستند و بساط دنیای استکبار با یک فتوای میرزای شیرازی در هم ریخت و این ناشی از عظمت علماست.
وی افزود: گسترش حوزه های علمیه کاری نیک است که به امر رهبری در سراسر دنیا در حال انجام است و ما در آمریکا، انگلیس و در شرق دور هم حوزه علمیه داریم.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری، شیاطین تکفیری را خطری بزرگ برای جهان اسلام از جانب استکبار جهانی دانست و گفت: آنها نه سنی می شناسند و نه شیعه و هر کسی را که به زعم آنها کوچکترین گناهی مرتکب شود خواه مسلمان و خواه غیر مسلمان ریختن خونش را مباح می دانند و این کارها با فتوای برخی علمای خودفروخته انجام می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: راز و رمز حمایت از نظام سوریه و دولت بشار اسد این است که سوریه خط مقدم مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است.
وی به گفته های سفیر آمریکا در مصر در دیدار با مقامات اسرائیلی اشاره کرد وگفت: سفیر آمریکا خطاب به صهیونیست ها گفته حدود مرزهای شما از نیل تا فرات است و قاهره نیز متعلق به شماست و ما باید بدانیم که این ها توطئه های استکبار علیه جهان اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: اینکه این خانم آمریکایی گفته ما باید از ایران راستی آزمایی کنیم ما می گوییم شما خودتان سرکرده دروغگویان هستید می خواهید از ما راستی آزمایی کنید، مردم باید بدانند که مدعیان حقوق بشر چه جنایاتی مرتکب شده اند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص ذخائر عظیم نفت و گاز ایران گفت: انقلاب اسلامی لقمه چرب و نرمی را از دهان دشمنان گرفته ،آینده دنیا به انرژی وابسته است و اگر روزی نفت و گاز ما به پالایشگاه های آنها نرسد آنها فلج می شوند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: رگ حیات آنها در دستان ماست و به فرموده امام اگر آنها بخواهند مزاحم دین ما شوند ما دنیایشان را بر سرشان خراب می کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: یکی از فرماندهان نظامی اینجا به من گفت آمریکایی ها در خلیج فارس جرات نمی کنند به ما نزدیک شوند  و این نشان از اقتدار نظام و انقلاب است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی مدارج ترقی را یکی بعد از دیگری جهشی طی کرده است استان بوشهر را دیار مجاهدان و خطه ای دلاور پرور خواند و گفت: هماهنگی و همدلی موجود بین مردم مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر بسیارخوب و قابل تقدیر است و بر این نعمت باید شکرگزار خدا باشیم.


شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن