تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820108552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه نقش آفريني بانوان در توسعه پايدار برپا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۸ب.ظ)
نمايشگاه نقش آفريني بانوان در توسعه پايدار برپا مي شود مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: طي هفته بزرگداشت مقام زن در سال آينده، نمايشگاه نقش آفريني بانوان در توسعه پايدار در محل نمايشگاه بين المللي تهران از سوي دفتر امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سهيلا جلودارزاده در نشست خبري امروز خود با اعلام اين خبر گفت: بر آن هستيم تا با برگزاري اين نمايشگاه تاثيرات اجتماعي ، اقتصادي و فرهنگي الگو گيري از بانوي نمونه اسلام حضرت فاطمه ( س) را به نمايش در آوريم.
وي اضافه کرد: اين نمايشگاه در بخش اقتصادي شامل بخش خصوصي و تعاوني است که حوزه هاي کشاورزي، دامداري، توليد صنعتي، کالاهاي مورد نياز مردم جامعه، صنايع تبديلي و معدن و تجارت را شامل مي شود.
جلودارزاده افزود: تمام عرصه هاي فعاليت زن ايراني اعم از خود اشتغالي، گروهي يا خانگي که منجر به کاهش ضريب جيني و افزايش GDP در جامعه مي شود در معرض نمايش عموم گذاشته مي شود.
وي هدف دوم را از برگزاري اين نمايشگاه ، به نمايش گذاشتن خدماتي برشمرد که بخش هاي غير دولتي و سازمان هاي مردم نهاد در اين عرصه ارائه مي دهند.
به گفته وي، کارآفريني ، حمايت از سرمايه گذاري براي زنان نيازمند به همراه دست آوردهاي زناني که حمايت شده اند و نقش آفريني بخش غير دولتي در بخش آموزش نمايش داده مي شود.
جلودارزاده افزود: وزارتخانه هاي مرتبط با کسب و کار در بخش هاي تامين سرمايه ، ساماندهي صدور مجوزها ، آموزشي و حمايتي حضور دارند و کارگاههاي آموزشي تشکيل مي شود و از مراحل ابتدايي تا انتهايي سرمايه گذاري ، آموزشي ، برنامه ريزي ، ساماندهي و اجراي فعاليتهاي توليدي و آموزشي ارائه مي شود .
وي با تاکيد بر نقش صنعت فرش در اقتصاد کشورمان ياد آور شد : اين حوزه بخش عظيمي از نيازهاي اقتصادي را در بخشهاي مختلف تشکيل مي دهد و دراين نمايشگاه نيزمراحل تهيه فرش ، بافت و فروش فرش تا صادرات نمايش داده مي شود.
جلودارزاده با بيان اينکه برگزاري اين نمايشگاه در سال آينده با استقبال سازمان هاي مردم نهاد و موسسات و اتحاديه هاي فعال زنان در بخش دولتي مواجه شده است ، گفت : نمايشگاه در سالنهاي خليج فارس و ميلاد نمايشگاه بين المللي با وسعت 6 هزار متر برگزار مي شود و هماهنگي ها از طريق وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت جهاد کشاورزي ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي در زمينه نقش زنان در اين حوزه ها انجام مي شود .
مشاور وزير صنعت ، معدن و تجارت تاکيد کرد : همه زنان دخيل در اقتصاد مي توانند در اين نمايشگاه حضور يابند و فروش از طريق تجارت الکترونيک انجام مي شود .
به بيان وي تمام سوالات تخصصي درزمينه کارآفريني در حوزه صنعت ، معدن و تجارت در غرفه اي که به همين منظور در نمايشگاه تدارک ديده ميشود پاسخ داده مي شود و روشهاي اجرايي تشريح مي شود.
جلودارزاده با بيان اينکه توسعه پايدار با تاکيد بر اقتصاد مقاومتي بدون حضور زنان امکان پذير نيست ابراز اميدواري کرد که اين اقدام کشور را در راستاي توسعه پايدار با تاکيد بر اقتصاد مقاومتي رهنمون سازد.
وي خاطرنشان کرد: يکي از بخش هاي نمايشگاه جلوه هاي ويژه از انواع مشاغل خانگي و نمايش قوميت هاي مختلف کشورمان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن