تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کعبه عشق؛ نخستين المان نوروزي مشهد رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۱۶ب.ظ)
به مناسبت استقبال از بهار فاطمي؛ کعبه عشق؛ نخستين المان نوروزي مشهد رونمايي شد نخستين المان نوروزي بهار 93 با عنوان کعبه عشق با حضور شهردار مشهد در پايانه مسافربري امام رضا(ع) رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، سيدصولت مرتضوي، شهردار مشهد، در مراسم رونمايي از المان کعبه عشق اظهار داشت: سيما و منظر شهر و ساير اماکن بر انسان‌ها تاثير بسزايي دارد و زيبايي شهر مي‌تواند بر سلامت جسم و روان انسان موثر باشد.
وي در ادامه بيان کرد: شهر زيبا شهري است که سيما و منظر مناسبي داشته باشد و از آراستگي ويژه‌اي برخوردار باشد.
شهردار مشهد با بيان اينکه شهر زيبا بايد فضا و هوايي معطر داشته باشد، يادآور شد: گاهي اوقات که از برخي شهرهاي استان مازندران تردد مي‌کنيم علي رغم ترافيک ان محور، جگل‌هاي شمال احساس طراوت را در درونمان زنده مي‌کند و اين امر اين موضوع را ثابت مي‌کند که فضا و محيط مناسب ظاهر، درون انسان را شاداب مي‌کند.
مرتضوي متذکر شد: شهرداري و شهروندان بايد دست يکديگر را بگيرند و در اين راستا شهرداري مکلف است، سيما و منظر شهر را به طراوت بهاري معطر کند و محيط را براي شاد نگه داشتن مردم فراهم نمايد.اين مهم محقق نمي‌گردد مگر با يک حرکت دو سويه مديريت شهري و شهروندان تا با همکاري يکديگر بتوانيم شهري زيبا و شاداب داشته باشيم.
شهردار مشهد با اشاره به اقدامات شهرداري در آستانه بهار 93 بيان کرد: اولين اقدام شهرداري در اين ايام، پيرايش شهر از نازيبايي‌ها بود که سدمعبرها و حفاري‌ها را برطرف مي‌کنيم.مرتضوي عنوان کرد: يکي از مباحثي که تا عمق جان انسان‌ها اثر مي‌گذارد بحث هنرهاي فاخر است که توسط هنرمندان ابتکاري طراحي شده و تبديل به المان مي‌شود و امسال همچون سال‌هاي گذشته با کيفيتي بهتر اين کار صورت گرفته است.
شهردار مشهد ادامه داد: اگر چه بهار امسال همراه با شهادت حضرت فاطمه(س) است اما قطعا ايشان زيبايي‌ها را دوست داشته و با شادي شيعيان شاد مي‌شوند و ما هرچه بتوانيم شهر را به طراوت و عطر فاطمي معطر کنيم کار پسنديده و نيکوتري انجام داده‌ايم.
وي با اشاره به اينکه شهرداري علاوه بر زيباسازي شهر با نصب المان‌ها به هنر فاخر ارزش مي‌نهد، افزود: اين شهر داراي هنرمندان فاخر است و هزينه‌هايي که شهرداري براي ساخت آثار هنرمندان در ساخت المان مي‌پردازد به حساب هزينه‌هاي شهرداري محسوب نمي‌شود.
مرتضوي بيان کرد: جامعه هنري بر گردن مديريت شهري حقي دارد و بايد اين هنرمندان را تشويق نمود.
شهردار مشهد در خصوص خدمات شهري در آستانه بهار عنوان داشت: بالغ بر 9 ميليون نهال گل در معابر،پارک‌ها و ميادين سطح شهر کاشته مي‌شود که در مقايسه با سال گذشته 22 درصد افزايش يافته است.
وي خاطرنشان کرد: گل‌آرايي بخشي از هزينه هاي مردم را کاهش مي‌دهد، و آلودگي که در سطح شهر وجود دارد بايد به طريقي برطرف گردد.
مرتضوي متذکر شد: با توجه به هجوم کثيري از زائران در ايام نوروز بايد به محيط زيست به شکل مطلوبي توجه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن