تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804306446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل خودران وفا: برای حضور در لیگ برتر تکواندو تلاش می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل خودران وفا: برای حضور در لیگ برتر تکواندو تلاش می کنیم تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه خودران وفا گفت: اگر مشکلات مالی وجود نداشته باشد تلاش می کنیم سال آینده در لیگ برتر تکواندو در بخش مردان و بانوان فعالیت کنیم.


به گزارش ایرنا، تیم تکواندوی خودران وفا پس از کسب مقام سوم لیگ نقش جهان، برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور تلاش می کند.
مدیرعامل باشگاه ورزشی خودران وفا در پایان رقابت های تکواندو لیگ نقش جهان اظهارداشت: برای سومین سال متوالی است که در لیگ تکواندو تیمداری می کنیم. البته پیش از این درلیگ بانوان تیم داشتیم و امسال برای نخستین بار در لیگ نقش جهان در بخش مردان حاضر شدیم.
«رضا قناعتی» افزود: هدف ما حمایت از جوانان تکواندوکار است که خوشبختانه در طول این سه سال تقریبا به اهداف خود در هر دو بخش رسیده ایم.
وی درپاسخ به این پرسش که آیا شرکت خودران وفا تنها در لیگ تکواندو تیمداری می کند، گفت: اکنون در لیگ تکواندو سرمایه گذاری کرده ایم، اما مدتی در باشگاه پرسپولیس و فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان حامی مالی فعال بودیم، اما تیمداری نکردیم و طی چند سال گذشته فقط در رشته تیروکمان در یک مقطعی تیم داشتیم.
وی افزود: می خواهیم در قایقرانی و ورزش های رزمی فعالیت باشگاه خودران وفا را گسترده کنیم و هدف ما فقط کمک به ورزش است و به دنبال چیز دیگری نیستیم.
مدیرعامل شرکت ورزشی خودران وفا در پاسخ به این پرسش که آیا پس از صعود به لیگ برتر تکواندو، در این رقابت ها تیمداری خواهید کرد یا خیر، گفت: اگر مشکلات مالی وجود نداشته باشد به طور حتم تلاش می کنیم سال آینده در لیگ برتر تکواندو در بخش مردان و بانوان فعالیت کنیم.
قناعتی افزود: اگر سال آینده در لیگ برتر شرکت کنیم، در کنار بازیکنان کنونی از تکواندوکاران باتجربه تری نیز استفاده خواهیم کرد و به دنبال یکی از سکوهای برتر خواهیم بود. امیدوارم شرایط اقتصادی به ما اجازه دهد تا سال آینده با حضور در لیگ برتر به همه ثابت کنیم که می توانیم در یکی دو سال آینده از قطب های تکواندو باشیم.
سرمربی تیم خودران وفا نیز اظهار داشت: تیم ما امسال برای نخستین بار در بخش مردان در لیگ نقش جهان شرکت کرد و در پایان رقابت ها و در حضور مدعیان موفق شد در رده سوم قرار گیرد و به لیگ برتر صعود کند.
«وحید خسروی پناه» افزود: تیم خودران وفا در دو سال گذشته در بخش بانوان مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کرد و در مسابقات جام فجر سال 1391 نیز قهرمان شد.
وی ادامه داد: در این چند سالی که در بخش مردان و بانوان فعالیت کرده ایم به عنوان بهترین بازیکن و فنی ترین تیم معرفی شده ایم.
وی خاطر نشان کرد: با درخششی که در بخش بانوان داشتیم مسوولان تصمیم گرفتند در بخش مردان نیز سرمایه گذاری کنند و خوشحالم که توانستیم پاسخ اعتماد آنها را با کسب سکوی سوم در اولین سال حضورمان در لیگ نقش جهان بدهیم. اگر سال آینده با همین ترکیب تیمداری کنیم به طور حتم می توانیم عنوان قهرمان را به دست آوریم.
خسروی پناه گفت: با عملکردی که تکواندوکاران تیم ما داشتند مربیان لیگ برتری مدعی بودند که اگر در لیگ برتر حضور داشته باشیم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. به هر حال ما امسال پدیده ای به نام میلاد بیگی را که سال گذشته در یک تیم گمنام حضور داشت معرفی کردیم و او در تمام بازی ها بدون باخت به کارش پایان داد.
سرمربی تیم خودران وفا افزود: امسال چهار تیم لیگ برتری پیشنهادهای مالی بالایی دادند تا رضایت نامه بیگی را صادر کنیم تا او برای آنها در لیگ برتر مبارزه کند، اما می خواهیم بیگی به فعالیتش ادامه دهد و از تیم خودران وفا به تیم ملی دعوت شود.
در پایان دیدارهای هفته هفتم و پایانی از مرحله دوم نوزدهمین دوره لیگ دسته یک تکواندو جام نقش جهان در خانه تکواندو تهران، تیم های باشگاه مقاومت، آکادمی قهرمانان اسلامشهر و خودروان وفا به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
ورزشی(3)**3783**7537**
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن