تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805555716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی دستوری راهبردی است باید از شعاری نمودن آن پرهیز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار خراسان رضوی: اقتصاد مقاومتی دستوری راهبردی است باید از شعاری نمودن آن پرهیز شود مشهد-ایرنا-استاندار خراسان رضوی گفت:اقتصاد مقاومتی دستور راهبردی مقام معظم رهبری است لذا باید از شعاری کردن آن پرهیز شود.


به گزارش ایرنا ، علیرضا رشیدیان روز شنبه در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی، افزود:مدیران،برای اجرای سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی گامهای مشخص عملیاتی طراحی کنند و با ورود به میدان عمل به این دعوت رهبری لبیک بگویند.
وی سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی را برنامه ای بلند مدت دانست و گفت:در این راستا هماهنگی بین بخشها،هم افزایی دستگاهها، نظارت در همه سطوح، گفتمان سازی حول این مفهوم توسط اصحاب قلم و صاحبان نظر، پایش و اطلاع رسانی نسبت به پیشرفت کار و توجیه مردم از جمله الزامات است.
وی گزارش معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی در خصوص بودجه امسال را به هیچ وجه قانع کننده و راضی کننده ندانست و افزود:در این راستا مکاتباتی با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری صورت گرفته است و از مجمع نمایندگان استان نیز کمک خواسته شده تا از باقیمانده ایام برای جذب بیشتر بودجه استفاده شود.
وی گفت:طی شش ماه آینده باید تعداد زیادی از پروژه ها به سرانجام برسد که لازمه اش پیگیری و هماهنگی همه مسوولان است.
استاندار خراسان رضوی نگاه همه جانبه و سیستمی را از راهبردهای کلان خود در مدیریت استان خراسان رضوی عنوان کرد و افزود:در این خصوص بهره گیری حداکثری از نهادهای حوزه و دانشگاه برای ایجاد تحولات ضروری است.
رشیدیان گفت:جمع کثیری انسان نخبه در خراسان رضوی وجود دارد با این حال هنوز بنیاد ملی نخبگان خراسان رضوی راه اندازی نشده است و راه اندازی این بنیاد می تواند بستر ساز حضور نخبگان استانی در اتاقهای فکر استان و کشور باشد.
وی با بیان اینکه برنامه توسعه استان خراسان رضوی را مطالعه کرده است، افزود:این برنامه دارای نقاط قوت بسیار و برخی ضعفها است که باید جبران شود.
وی تاکید کرد:داشتن یک برنامه مدون حتی با وجود اشکالات از روزمره بودن بهتر است لذا این برنامه باید مبنای توسعه استان خراسان رضوی قرار گیرد.
وی توجه به توسعه راهبردی خراسان رضوی را خواستار شد و گفت: خراسان رضوی فقط مشهد نیست و مسوولان موظفند توسعه متوازن تمام استان را مد نظر داشته باشند تا به حاشیه نشینی بیشتر مبتلا نشویم.
وی با اشاره به پیش بینی کمبود آب در مشهد و چند شهر دیگر استان طی سال آینده بر توسعه کشت صنعتی و مکانیزه تاکید کرد و گفت:اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی که 90 درصد آب استحصالی را به خود اختصاص می دهد آثار سوء کمبود آب را برطرف می کند.
استاندار خراسان رضوی تعهد، تدین، شایستگی، اعتدال و دوری از افراطی گری، اعتقاد به رهبری و نظام، خدمت عاشقانه به مردم، تقوا، پاکدستی، تخصص، نشاط و انگیزه، پرهیز از سیاست زدگی، ترجیح منافع ملی و اعتقاد به برنامه های دولت یازدهم را شاخص انتخاب مدیران دانست.
رشیدیان گفت:اگر به دلایلی جا به جایی هایی صورت بگیرد برای ایجاد نشاط خواهد بود و خدمات مدیران در تمامی سطوح و مقاطع قابل قدردانی است چون تمامی دولتهای پیشین قانونی و مشروع بوده اند و خدمات هیچکدام از دولتهای پس از انقلاب را ولو انتقاداتی به آنها داشته باشیم، نباید زیر سووال ببریم.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: البته اگر انتقاد نباشد توسعه و پیشرفتی هم ایجاد نخواهد شد.
رشیدیان بر لزوم بازتعریف آرایش سیاسی در استان تاکید کرد و گفت:دست تمام دلسوزان نظام که اعتقاد به نظام و رهبری دارند و با روحیه اعتدال و میانه روی در خط رهبری حرکت می کنند را می فشاریم.
وی اظهار داشت:سلیقه های چپ و راست محترمند ولی به افراط و تفریط روی نخواهیم آورد و از افراد توانمند همه گروهها دعوت به همکاری می کنیم اما شرط به کارگیری افراد همان نکاتی است که گفته شد و هر صاحب عقلی نیز این نکات را تایید می کند.
او گفت:در انتصابات از جا به جایی بر اساس سلیقه و مسایل سیاسی به شدت پرهیز خواهد شد و از افرادی که با انگیزه و سالم کار می کنند استفاده می شود.
وی افزود:ما شاخص و میزان داریم که بر اساس آن افراد را می سنجیم و اگر کسی با این شاخصها انطباق نداشت به نحوی که شخصیت و شان او حفظ شود و در جایی دیگر بتوان از او استفاده کرد جا به جا می شود و نیامده ایم که استان خراسان رضوی را از لحاظ مدیریتی شخم بزنیم.
وی گفت:رویکرد ما گسترش تعاملات با علما به ویژه نماینده ولی فقیه، امام جمعه و حوزه ها و دانشگاههای قوی و قدرتمند استان خراسان رضوی است.
رشیدیان افرود:ما در تعامل و تقابل با تمامی پدیده ها نگاهی حاکمیتی و ملی داریم و برایمان تمامی طبقات، اصناف، قومیت ها و مذاهب قابل احترام هستند و نباید در حق هیچ کدام از آنها کوتاهی شود.
او گفت: با اشکالات می توان به دو صورت برخورد کرد یا آنها را بزرگ نمایی و ناامیدی را ایجاد نمود و یا آنها به اندازه واقعی دید و با حل مشکل، آرامش را حاکم کرد.
وی افزود:در این راستا رسانه ها پل ارتباطی هستند که نظرات مردم را به مسوولان منتقل کرده و ادله مسوولان و پاسخ آنها را به گوش مردم می رسانند و این تعامل دوجانبه موجب پیشرفت می شود.
رشیدیان تاکید کرد: همه باید در شفاف سازی امور و کسب اعتماد مردم و ایجاد رضایتمندی و امید به آینده تلاش کنند.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به سفر رهبر فرزانه نظام و خیل عظیم زائران حرم مطهر رضوی به مشهد، گفت:همه مردم و مسوولان باید از نقطه ورودی تا خود حرم مطهر رضوی در جهت خدمت رسانی به زائران آماده بوده و میزبانان خوبی برای رهبری و خیل عظیم مشتاقان حرم مطهر رضوی باشند.
رشیدیان از همه مجاوران و زائران خواست تا با شرکت گسترده در مراسم سخنرانی ابتدای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی یکبار دیگر حضور حماسی خود را نشان دهند.
1922/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن