تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804474840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه جامع بازرسی سلامت محیط و کار در البرز رونمایی شد/ اطلاع از درجه بهداشتی رستورانها تا شعاع دو کیلومتری با اینترنت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز برای نخستین بار در کشور؛
سامانه جامع بازرسی سلامت محیط و کار در البرز رونمایی شد/ اطلاع از درجه بهداشتی رستورانها تا شعاع دو کیلومتری با اینترنت
کرج - خبرگزاری مهر: نخستین سامانه کشوری جامع بازرسی مرکز سلامت محیط و کار با هدف استفاده از ظرفیتهای الکترونیک و نظارتهای بیشتر و دقیق تر در حوزه بهداشت و سلامت محیط و کار در البرز رونمایی شد.



به گزارش خبرنکار مهر، استان البرز امروز شنبه میزبان رونمایی از نخستین سامانه جامع بازرسی سلامت محیط و کار با حضور بهزاد بیگلو رئیس سامانه، دکتر محمد حسن ناصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، معاونان و جمعی از کارکنان حوزه بهداشت محیط وکار در سالن ابن سینای این دانشگاه بود.

رئیس سامانه جامع بازرسی سلامت محیط و کار در این مراسم، رونمایی از این سامانه را نقطه عطفی در فعالیتهای 60 ساله بهداشت محیط دانست و گفت: اگر تیم های دانشگاهی بهداشتی و هر ارگان مرتبط با بهداشت و سلامت مردم به سمت سیستمهای الکترونیک حرکت نکند عقب افتاده اند زیرا برای صیانت از سلامت مردم و تاثیرگذاری عملیاتهای بهداشتی همیشه باید یک گام جلوتر باشیم.

بیگلو ادامه داد: خوشبختاه با راه اندازی سامانه جامع، دیگر گزارشها در چرخه یک بروکراسی اداری با زمان طولانی قرار نخواهد گرفت و در مدت زمان کوتاه اطلاعات و گزارشها به دست مسئولان مربوط خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سامانه جامع بازرسی بیش از 70 فرایند بهداشت محیط و کار را پوشش می دهد، اظهار داشت: در این سامانه علاوه بر ورود مسئولان به اقتضای حوزه جغرافیایی خود و استفاده از اطلاعات دو نام کاربری درون سازمانی و برون سازمانی تعریف شده است که برای مثال در نام کاربری برون سارمانی، مدیران آبفا در کل کشور می توانند آخرین وضعیت کنترل کیفیت آب را در منطقه کاری خود مشاهده  و اقدام به انجام عملیات کنند. پوشش دهی 70 فرآیند بهداشتی در محیط کار رئیس سامانه جامع بازرسی سلامت محیط و کار تصریح کرد: همچنین بخشی دیگر تحت عنوان خوداظهاری و خودکنترلی در این سامانه تعبیه شده است که در این قسمت تمامی کارفرمایان، صاحبان صنایع، رستوران داران و مراکز تهیه و توزیع غذا با کد ملی در این سامانه تعربف شده و آنها نیز می توانند تمامی بازرسی صنف خود را در این قسمت مشاهده کنند. بیگلو با بیان اینکه در قسمت خوداظهاری با گزارش توسط افراد میزان نظارتها بیشتر و دقیق تر خواهد شد گفت: امید است در طول دو تا سه سال آینده میزان تطابق نظرات کارشناسان بازرس و خوداظهاری های متصدیان به 90 درصد برسد زیرا در این صورت منابع کمتری صرف بازرسیها خواهد شد. وی افزود: این سامانه به بخش نظرات مردمی و نیز استفاده آنان مجهز است و در بخشی دیگر برای اطلاع از رستورانها و درجه بهداشتی آنها با در اختیار داشتن اینترنت حتی بر روی گوشی های تلفن همراه می توان با جستجو بر روی نقشه به شعاع دو کیلومتر از محل مورد نظر رستورانها را شناسایی و از درجه بهداشتی آنها مطلع شد. رئیس این سامانه در پایان اعلام کرد: امید است با استقرار این سامانه از ابتدای نوروز امسال بتوان خدمات  بهتری را به مردم ارائه کرد. سامانه جامع بازرسی سلامت محیط و کار، ویترین دانشگاه هاست در ادامه این مراسم محمد حسن ناصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار داشت: راه اندازی این سامانه الکترونیک، بهداشت محیط  کار را به صورت عملیاتی به سمت تشکیل دولت الکترونیک که از مهمترین اهداف و برنامه های سیاست گذاری شده در اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری در ارتباط با استفاده از ظرفیتهای الکترونیک است هدایت می کند. وی با بیان اینکه این سامانه ویترین سلامت دانشگاهها محسوب می شود، گفت: ارتقای بهره وری و صرفه جویی در منابع مهمترین اهداف راه اندازی سامانه جامع بازرسی است و ما با شفاف سازی فرآیندها و به روز رسانی می توانیم پاسخگوی شهروندان باشیم. ناصری در پایان گفت: استان البرز می تواند نخستین استانی باشد که این سامانه را عملیاتی کرده و الگویی مناسب برای سایر استانها در امر بهداشت محیط باشد.




۱۳۹۲/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن