تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهار تاسف نماینده اهر از اظهارات ناشیانه بان کی مون


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اظهار تاسف نماینده اهر از اظهارات ناشیانه بان کی مون تهران- ایرنا - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از نظرات ناشیانه دبیر کل سازمان ملل گفت: بان کی مون براساس اطلاعات احساسی و سیاسی چند بچه منافق و صهیونیست عقده ای این گزارش را تهیه کرده است.


به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، «عباس فلاحی باباجان» روز شنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی همچنین حمایت خود را از دولت یازدهم اعلام کرد.
وی از رییس جمهوری خواست همچنان حافظ انقلاب اسلامی و ارزش های متعالی آن بوده و با تقویت تخصصی تیم مذاکره کننده با 1+5 اجازه ندهند حتی نکته ای از حقوق مسلم مردم شریف ایران مورد بی توجهی و کم توجهی قرار گیرد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان این که شعار دولت یازدهم تدبیر و امید است، گفت از آقای روحانی تقاضا دارم در تدابیر خود قشر ضعیف و آسیب پذیر را مورد توجه ویژه قرار گیرد و نگذارند با این افزایش 25 درصدی خدمات سال 93 این عزیزان تحت فشار قرار گیرند.
ادامه دارد...
سیام**1058
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن