تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلاب بحرینی مقیم قم با رییس شورای اسلامی علمای بحرین دیدار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




طلاب بحرینی مقیم قم با رییس شورای اسلامی علمای بحرین دیدار کردند خبرگزاری رسا ـ طلاب بحرینی مقیم قم در یدار صمیمی با رییس شورای اسلامی علمای بحرین در جریان رویدادهای این کشور قرار گرفتند.



 به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب بحرینی مقیم قم شب گذشته با حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس شورای اسلامی علما در حسینیه بحرینی‎ها در قم دیدار و گفت‎وگو کردند.
سید مجید المشعل در این دیدار صمیمانه به بازگویی رویدادهای بحرین طی چند سال گذشته پرداخت و گفت: نظام آل‎خلیفه با انحلال شورای اسلامی علمای بحرین نمی‎تواند مانع از ادامه رسالت الهی آن شود.
رییس شورای اسلامی علمای بحرین سخنان خود را در سه محور طلاب علوم دینی، انقلاب بحرین و شورای علما بازگو کرد و در پایان به سوالات طلاب علوم دینی به پاسخ گویی پرداخت.
حجت الاسلام عبدالله الدقاق، نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران و مدیر حوزه علمیه تخصصی ائمه الاطهار (ع) در این جلسه حجت الاسلام سید مجید المشعل را در جریان روند و امور درسی و رفاهی طلاب علوم دینی بحرینی مقیم قم قرار داد و بیان داشت: برای طلاب بحرینی مقیم قم امکانات رفاهی همانند فضای مناسب برای تحصیل و زندگی خوبی در نظر گرفته شده است تا در کمال آسایش در کنار مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به تحصیل بپردازند.
در پایان این جلسه مداحان و شاعران اهل بیت به ذکر مصیبت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخته و سالروز شهادت جانگداز این حضرت را به ماتم و عزا نشستند./994/ب202/د


۱۳۹۲/۱۲/۲۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن