تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم بسيج شهيد قرباني قهرمان ليگ تيراندازي قم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۲ق.ظ)
تيم بسيج شهيد قرباني قهرمان ليگ تيراندازي قم شد تيم مردان تيرانداز حوزه مقاومت بسيج ۲ شهيد قرباني موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرماني رقابت‌هاي ليگ تيراندازي باشگاه‌هاي استان قم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رقابت‌هاي تيراندازي قهرماني باشگاه‌هاي استان قم در پايان رقابت شرکت‌کنندگان در دو رشته تيراندازي تپانچه و تفنگ بادي در حالي با معرفي افراد برتر به پايان رسيد که تيراندازان تيم حوزه مقاومت بسيج 2 شهيد قرباني در مقايسه با ديگر تيم‌هاي شرکت‌کننده عملکرد بهتري داشتند و عنوان قهرماني را به خود اختصاص دادند.
اين در حالي است که طبق برنامه‌ريزي هيئت تيراندازي قم اين پيکارها با شرکت تيراندازان قمي در قالب تيم‌هاي مختلف باشگاهي و در سطح مطلوب از نظر کيفي در سالن تيراندازي شهيد زين‌الدين مجموعه ورزشي ميثم برگزار شد.
در رده‌بندي تيمي رقابت‌هاي بخش مردان و در پايان پيکارهاي هر دو رشته تفنگ بادي و تپانچه بادي، تيم تيراندازي حوزه مقاومت بسيج دو شهيد قرباني قم ناحيه امام حسين(ع) سپاه قم بالاتر از ديگر تيم‌هاي شرکت‌کننده در جايگاه نخست ايستاد و عنوان قهرماني اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
بعد از تيراندازان تيم حوزه 2 شهيد قرباني قم که قهرمان نخستين دوره مسابقات ليگ تيراندازي با تفنگ بادي و تپانچه بادي باشگاه‌هاي قم لقب گرفتند، تيم تيراندازي خاتم‌الانبياء قم که از مدعيان قهرماني محسوب مي‌شد در جايگاه دوم ايستاد و عنوان نايب قهرماني را به دست آورد در حالي که تيم تيراندازي شهيد قاسمي قم رتبه سوم اين رقابت‌ها را از آن خود کرد.
در بخش انفرادي مسابقات نخستين دوره ليگ تيراندازي باشگاه‌هاي استان قم و رشته تفنگ بادي نيز هادي غرباقي از تيم حوزه 2 شهيد قرباني بالاتر از ديگر رقباي خود در جايگاه نخست ايستاد و قهرماني اين دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
همچنين علي‌اصغر کلهر ديگر تيرانداز شرکت کننده از تيم حوزه بسيج شهيد قرباني مقام دوم و عنوان نايب قهرماني را به دست آورد و حسين ستاري از تيم شهيد قاسمي نيز بعد از دو رقيب سرشناس خود، نفر سوم اين رقابت‌ها لقب گرفت.
در بخش انفرادي رشته تپانچه بادي محمود جعفرغفار از تيم تيراندازي شهيد قاسمي بالاتر از ديگر رقباي خود در جايگاه نخست ايستاد و قهرمان شد، ضمن اينکه يحيي شاطريان از تيم خاتم‌الأنبياي قم مقام دوم را به خود اختصاص داد.
پايان رقابت‌هاي تيراندازي قهرماني باشگاه‌هاي استان قم با کسب عنوان سومي رشته تپانچه بادي توسط علي محمد صرمي از تيم حوزه دو شهيد قرباني همراه بود و بدين ترتيب پرونده اين پيکارها با معرفي تيم‌ها و نفرات برتر بسته شد و از برترين‌ها تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن