تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802967951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان, قطر، ترکیه و سازمان ملل، حامیان تروریست های سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عربستان, قطر، ترکیه و سازمان ملل، حامیان تروریست های سوریه


بشار جعفری با بیان این که اقدامات تروریستی در سوریه با حمایت عربستان ، قطر و ترکیه است گفت : متاسفانه برخی اعضای سازمان ملل علیه دولت سوریه اقدام و از تروریست ها در این کشور حمایت می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر نماینده‌ی دائم سوریه در سازمان ملل گفت:  اقدامات تروریستی علیه مردم سوریه با حمایت عربستان سعودی، قطر و ترکیه صورت می‌گیرد.

به گزارش پرس‌تی‌وی ، بشار جعفری  پس از سخنان اخضر ابراهیمی ، در شورای امنیت سازمان ملل افزود : ما 500 نامه با نام کامل و تاریخ درباره‌ تروریست‌ها و اقدامات تروریستی آنان علیه مردم سوریه با حمایت سعودی‌ ها، قطری‌ها و ترک‌ها ، به سازمان ملل تقدیم کردیم .

جعفری افزود: اما متاسفانه برخی اعضای سازمان ملل علیه دولت سوریه اقدام می‌‎کنند و از تروریست ها در این کشور حمایت می کنند.
وی تاکید کرد:  دولت سوریه به مبارزه علیه تروریسم در هر جایی و براساس مسئولیت خود در حفاظت از مردم سوریه متعهد است. امروز همچنین  اخضر ابراهیمی گزارش بی نتیجه مذاکرات ژنو دو را به شورای امنیت ارایه کرد.
                                                        
اخضر ابراهیمی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با حضور در نشست غیرعلنی شورای امنیت گزارش مبسوطی از مذاکرات بی نتیجه ژنو دو را به اعضای این شورا ارائه کرد.
  اعضای شورای امنیت روز پنج شنبه به وقت محلی بار دیگر پشت درهای بسته آخرین تحولات مربوط به بحران سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند و ابراهیمی هم در این نشست آخرین گزارش خود را برای اعضا تشریح کرد.
  اخضر ابراهیمی بعد از نشست شورای امنیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت، تلاش کردم تصویر روشنی از آنچه در مذاکرات میان نمایندگان دولت و گروههای مخالف گذشت به اعضای شورای امنیت ارائه کنم .
  خبرنگاری از ابراهیمی درباره درخواست او از شورای امنیت پرسید که وی در پاسخ گفت: در این نشست از کسی درخواستی نداشتم و فقط سعی کردم آنچه را که در مذاکرات ماه قبل گذشت به اطلاع اعضای شورا برسانم .
  نماینده بان کی مون افزود: وظیفه ای که من داشتم همین بود و حالا این به عهده آن ها است که چه تصمیمی بگیرند و چه راه حلی برای حل این بحران پیدا کنند.
خبرنگاری  با اشاره  به لایحه مجلس سوریه که شرکت گروه های مختلف در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور را مجاز می شمارد و این که تاثیر آن در جریان مقدمات تشکیل یک دولت انتقالی در سوریه چه خواهد بود.
  سوال کرد و ابراهیمی در پاسخ گفت که این موضوع در جریان تغییرقانون اساسی سوریه در سال 2012 گنجانده شد و موضوع تازه ای نیست و امروز به صورت یک لایحه اعمال می شود.
  وی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت : تلاش های بسیاری در این باره  صورت گرفته است اما تاکنون زمان دقیقی برای برگزاری انتخابات اعلام نشده است .
  نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل افزود: نگرانی اصلی من این است که اگر انتخابات برگزار شود، بخش عمده گروههای مخالف از آن ناخرسند خواهند بود و نتیجه آن را نخواهند پذیرفت.
از آغاز  نا آرامی‌ها در سوریه در سال 2011، حدود 130 هزار نفر کشته و میلیون‌ها نفر بی‌خانمان و آواره شده‌اند.


دانلود

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن