تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813059764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راگوزین: به تحریم های غرب بطور متقابل پاسخ نمی دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راگوزین: به تحریم های غرب بطور متقابل پاسخ نمی دهیم مسکو- ایرنا - دیمیتری راگوزین معاون امور صنایع و دفاعی نخست وزیر روسیه با اشاره به تصمیم آمریکا و اتحادیه اروپا برای تحریم کشورش بخاطر مساله اوکراین و کریمه گفت: به تحریم های غرب علیه روسیه بطور متقابل پاسخ نخواهیم داد.


به گزارش ایرنا به نقل از ایتارتاس، راگوزین روز جمعه به ایتارتاس گفت: به هیچ وجه غرب را تهدید به اعمال تدابیر متقابل نخواهیم کرد، زیرا چنین رویکردی غیرمنطقی خواهد بود.
معاون نخست وزیر روسیه گفت: از نقطه نظر همکاری های صنعتی با زبان تحریم سخن گفتن مناسب نیست.
وی اضافه کرد: مقامهای دولت روسیه معتقدند که حل بسیاری از مسایل میان غرب و روسیه در توسعه همکاری های دو طرف و در وهله اول همکاری های صنعتی نهفته است.
راگوزین ادامه داد: مراکز بزرگ صنعتی آمریکا و کشورهای اروپایی به شدت علاقمند به توسعه این همکاری ها هستند. وظیفه ما تذکر این واقعیت به شرکا است که همه چیز در جهان با یکدیگر در ارتباط تنگاتنگ است.
مقام ارشد دولت روسیه افزود: قطع یا توقف این روابط عواقب بسیار جدی برای غرب به ویژه افرادی که به سودجویی های سیاسی می پردازند، خواهد داشت.
راگوزین با بیان این که در وهله اول باید برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کرد، اظهار داشت: کشور در شرایطی پیشرفت می کند که صنایع مادر پیشرفته دارد و شرایط لازم برای بخش تجاری و تولیدی فراهم می شود.
معاون نخست وزیر روسیه گفت: صنایع روسیه برای آزمون سخت آمادگی دارند.
وی افزود: کاملا بدیهی است که در سالهای اخیر اقدامات گسترده ای برای جایگزین سازی تولیدات داخلی با کالاهای وارداتی و احیای صنایع دفاعی روسیه به عمل آوردیم و در این عرصه ها به موفقیت های چشمگیری دست یافته ایم.
وی گفت: بنابرین از تحریم ها هیچ نگرانی نداریم.
به گزارش رسانه های خبری، اتحادیه اروپا در واکنش به سیاست های روسیه در قبال اوکراین و مساله کریمه، تحریم هایی را در مورد بیش از 120 نفر از مقامهای روس اعمال کرده است که از سفر به کشورهای عضو این اتحادیه منع می شوند.
در حال حاضر آمریکا و اتحادیه اروپا مرحله بعدی تحریم ها علیه روسیه شامل تحریم های اقتصادی را در صورت ادامه سیاست این کشور در مساله کریمه بررسی می کنند.
اروپام/2242**518 ** 1552
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن