تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821048761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناامیدی غرب از اثربخشی تحریم ها راه پیروزی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناامیدی غرب از اثربخشی تحریم ها راه پیروزی کشور است دماوند-ایرنا- امام جمعه دماوند گفت: تنها راه پیروزی ایران در مقابل دشمن، ناامید کردن آنان از اثر بخشی تحریم ها است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر با عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) اظهارکرد: حضرت فاطمه (س) را می توان بهترین و تنهاترین الگو برای ولایتمداران دانست زیرا در همه حال برای حفظ اسلام کوشید.
وی ادامه داد: افتخار ملت ایران این است که به برکت وجود امام راحل و همسرشان، فرهنگ عظیم اسلام و انقلاب در کشور شکل گرفت و توسعه یافت تا بتوانیم جایگاه ائمه اطهار را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.
این مقام مسوول در ادامه با بیان اینکه روزهای پایانی سال برای ملت ایران بهترین زمان برای زنده نگاه داشتن یار دیرین امام یعنی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی است، خاطرنشان کرد: یادگار امام راحل بعد از رحلت امام (ره) بیشترین تاثیر را در بین جوانان و جامعه اسلامی ایران داشتند.
حجت الاسلام علاءالدینی بیان کرد: در دورانی که برخی دشمنان به دنبال ایجاد چالش و خدشه بودند، سید احمد توانست با نوشتن وصیتنامه خویش جایگاه ولایت را معرفی و بیان کند تا عاشقان و مومنان از محدوده ولایت و مقام معظم رهبری جدا نشوند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از آن دوران تاکنون با رهبری داهیانه و حکیمانه خویش، ایران را در مسیر صحیح هدایت کرده اند، افزود: فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در تمامی دوران ها موجب شد تا ملت ایران مسیر خود را بشناسد و در جهت صحیح حرکت کند و همین امر امروز ایران را پایدار و استوار ساخته است.
خطیب جمعه دماوند با اشاره به سال 92 به عنوان سالی سرنوشت ساز برای کشور در عرصه داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: ایران در سال 92، چه در عرصه سیاسی و چه اقتصادی سال مهمی را پشت سر گذاشت که می توان نمونه آن را حضور حماسی ملت ایران در انتخابات و حضور تیم مذاکره کننده در ژنو و.... دانست.
این مقام مسوول گفت: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات خرداد 92 با وجود تمامی تحریم ها و توطئه های غرب، به دشمن ثابت کردند که برای حفظ ارزش ها و آرمان های این کشور خواهند ایستاد و نقشه های شوم غرب را خنثی خواهند کرد.
حجت الاسلام علاءالدینی با بیان اینکه حضور مردم در این حماسه، خنثی کننده القاء هایی بود که توسط غرب به ملت ایران تحمیل شد، ادامه داد: امروز ایران به این تحریم ها افتخار می کند زیرا موجب فراهم سازی فرصت های مناسبی شد تا شاهد رشد و توسعه در تمامی عرصه ها به ویژه غنی سازی اورانیوم باشیم و همه این تلاش ها توسط جوانان این مرز و بوم شکل گرفت.
وی بیان کرد: دشمن در تمامی این دوران تلاش کرد تا زمینه ایران هراسی را در تمامی کشورهای جهان رواج دهد ولی تدبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب شد تا غیر اعتماد بودن غرب در جهان رشد یابد.
امام جمعه دماوند ادامه داد: امروز به این نتیجه رسیدیم که مذاکره یک راه است ولی حل مشکلات نیست زیرا آنان تحریم ها را رفع نمی کنند بلکه به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی و انقلابی هستند ولی نخواهند توانست.
این مقام مسوول با بیان اینکه باید دشمن بداند که تحریم ها هیچ تاثیری بر اهداف ایران ندارد، گفت: اوج نقشه راه ایران در مقابل دشمن ابلاغ سیاست های مقاومتی است که باید مسوولان از همین لحظه وارد کار شوند و مطالبات را عملی کنند.
حجت الاسلام علاءالدینی در ادامه نیز به دیدار کاترین اشتون با سران فتنه اشاره کرد و افزود: یکی از نکات مورد توجه در این سفر این بود که قبل از رییس جمهوری و وزیر امور خارجه به دیدار سران فتنه می رود.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن