تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815246080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش هوینس به رای دادگاه؛ اعتراضی ندارم به زندان می روم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واکنش هوینس به رای دادگاه؛ اعتراضی ندارم به زندان می روم برلین - ایرنا - اولی هوینس،رییس باسابقه باشگاه بایرن مونیخ آلمان بعد از دریافت حکم سه سال و نیم زندان از سوی دادگاه بابت تخلف فرار مالیاتی، گفت: هیچ اعتراضی به این حکم نداشته و آن را می پذیرد.


به گزارش ایرنا، رییس متمول باشگاه پرطرفدار بایرن مونیخ آلمان که به اتهام تخلف در پرداخت مالیات خود به مبلغ 28 میلیون و 400هزار یورو، از سوی دادگاه به تحمل سه سال و نیم زندان محکوم شده است، در نخستین اظهار نظر بعد از دریافت این حکم گفت که به حکم صادره هیچ اعتراضی نداشته و خود را برای رفتن به زندان آماده کرده است.
اولی هوینس 62 ساله که از سال 1979 بعد از پایان دوران فعالیت خود به عنوان مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ نزدیک به 35 سال در رده های مختلف مدیریتی این باشگاه فعالیت داشته است، همچنین تاکید کرد که از تمام مسئولیت های خود در این باشگاه آلمانی استعفا می کند.
هوینس که علاوه بر ریاست باشگاه بایرن مونیخ، مسوولیت هیات نظارت این باشگاه را نیز تاکنون برعهده داشته است، گفت: این تخلف مالیاتی بزرگترین اشتباه زندگی من بود و آماده هستم که تبعات سنگین آن را بپردازم.
وی تاکید کرد که برای جلوگیری از هرگونه خسارت و ضربه روحی به مدیریت باشگاه بایرن مونیخ و بازیکنان این تیم از مسوولیت های خود استعفا کرده است.
زمان دقیق معرفی هوینس به زندان بعد از تصمیم دادستانی مونیخ برای پذیرش یا رد رای دادگاه مشخص خواهد شد زیرا داستانی 5 سال و نیم زندان برای هوینس را درخواست کرده بود که با رای قاضی دادگاه وی محکوم به تحمل سه سال و نیم زندان شده است.
سخنگوی دادگاه عالی ایالتی مونیخ نیز اعلام کرده است که به طور قطع اجرای حکم اولی هوینس و معرفی وی به زندان چند هفته بطول خواهد انجامید.
درحالی که دیگر مسوولان باشگاه بایرن مونیخ برغم برگزاری جلسه اضطراری روز گذشته تاکنون در مقابل صدور این حکم سکوت کرده اند، صدر اعظم آلمان که از دوستان هوینس شناخته می شود، گفت که به تصمیم شخصی رییس باشگاه بایرن مونیخ برای رفتن به زندان احترام می گذارد.
صدور این حکم قضایی برای رییس باشگاه بایرن مونیخ که البته می توانست خیلی سنگین تر باشد، با واکنش های متفاوتی در آلمان روبه رو شده به طوری که ورزشکاران از صدور چنین حکمی برای یک شخصیت معتبر ورزشی ابراز تاسف کرده اند اما سیاستمداران به صورت قاطع از رای دادگاه حمایت می کنند.
اولی هوینس مهاجم سال های دور تیم ملی فوتبال آلمان و رییس فعلی باشگاه بایرن مونیخ، برای نپرداختن مالیات دارایی هایش در آلمان، یک حساب بانکی در سویس داشته که آن را به مسئولان مالیاتی کشورش اعلام نکرده بود.
بررسی پرونده تخلف مالیاتی هوینس در دادگاه ابتدا با اعتراف خود وی آغاز شد و وکلای مدافع وی نیز به همین خاطر استدلال کرده بودند که او نباید مجازات شود زیرا خود به تخلفاتش اقرار کرده است، اما قاضی دادگاه بر این عقیده است که اعترافات هوینس کامل و شفاف نبوده است.
دادستانی مونیخ نیز در دفاع از کیفرخواست خود علیه هوینس تاکید کرده که او به این دلیل به تخلفاتش اقرار کرده که از آغاز روند تحقیقات علیه خود اطلاع داشته است و به امید آنکه بخشوده شود، سال گذشته به تخلفات خود اعتراف کرد و سعی کرد بخشی از مالیات خود را بپردازد.
اروپام** 2051** 1701/1275
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن