تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان وزارت خارجه گول فریبکاری غربی ها را نخورند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بردسکن: مسوولان وزارت خارجه گول فریبکاری غربی ها را نخورند کاشمر- ایرنا- امام جمعه بردسکن گفت : مسوولان دستگاه دیپلماسی کشور باید گول فریبکاری غربی ها را نخورند و هوشیار باشند.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر خانم ˈاشتونˈ به عنوان نماینده کشورهای اروپایی به ایران، افزود: همه ما دیدیم که در پشت پرده سفر آنان زمینه برخی ملاقات ها توسط برخی از سفارتخانه های خارجی با ضد انقلاب ها و اصحاب فتنه فراهم شد.
حجت الاسلام امینی در بخشی از سخنانش به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند در شرایط فعلی کشور را از شرایط سخت اقتصادی برهاند.
وی در ادامه در مورد بحران کم آبی افزود: در حال حاضر بحران کم آبی و بی آبی در استان خراسان رضوی وجود دارد و لذا مردم باید در مصرف آب صرفه جویی لازم را داشته باشند.
امام جمعه بردسکن اظهار داشت:در حال حاضر بیش از 20 روستای شهرستان با بحران بی آبی مواجه هستند و آب مورد نیاز آنها با تانکر حمل می شود.
وی در پایان گفت: باید همه با هم با صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع ، به اقتصاد کشور کمک کنیم.
7497/7487/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن