تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی راهکاری مناسب برای درپیش گرفتن قناعت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی راهکاری مناسب برای درپیش گرفتن قناعت است قزوین-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ، اقتصاد مقاومتی را راهکار مناسبی برای در پیش گرفتن قناعت دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با مسوولان نظام، الزامات این اصل عقلانی را به خوبی بیان کردند.


به گزارش ایرنا آیت الله هادی باریک بین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، خوشبختانه حماسه سیاسی مورد نظر ایشان در 24 خرداد ماه با حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات محقق شد، اما هنوز حماسه اقتصادی تحقق نیافته است.
وی بیان داشت:امیدواریم با اجرای دقیق و کامل توصیه های رهبر معظم انقلاب و در سایه تدبیر مسوولان دولت و تلاش اقشار مختلف مردم، به زودی شاهد تحقق این حماسه نیز باشیم.
آیت الله باریک بین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: یکی از مطالب مورد تاکید ایشان در این دیدار لزوم جبهه گیری صریح و مرزبندی شفاف با دشمنان بود که در این میان، تمام رجال سیاسی، گروه ها و جریانات سیاسی کشور باید موضع خود را در برابر دشمنان بطور قاطع اتخاذ کنند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی دیگر از مطالب مورد تاکید ایشان ضرورت قناعت و پرهیز از اسراف و تبذیر بود و با توجه به تورم موجود که ناشی از تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورماست ، باید در آستانه سال جدید از مستمندان دستگیری کنیم.
امام جمعه قزوین در قسمت دیگری از خطبه هابیان کرد:اظهارات دبیر کل سازمان ملل متحد درباره نقض حقوق بشر در ایران را محکوم کرد و گفت: به آقای بان کی مون توصیه می کنیم به جای مداخله در امور داخلی کشور، از حقوق زایل شده انسان های مظلوم و ستمدیده جهان حمایت کند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود:دبیرکل سازمان ملل در شرایطی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کند که جهانیان شاهد جنایت های آمریکا و اسراییل در سوریه، عراق، افغانستان، بحرین و فلسطین هستند و مشاهده می کنند که چگونه کودکان، زنان و سالخوردگان بی دفاع در برابر حملات وحشیانه این دولت های مستکبر نابود می شوند.
آیت اله باریک بین در ادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه، از مردم خواست با توجه به تقارن این ایام با آغاز روزهای سال جدید، در کنار جشن نوروز سال 93 حرمت ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) را نیز حفظ کنند.ک/2
7388/ 614 /679
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن