تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوه امام: مردم برای آب و نان قیام نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نوه امام: مردم برای آب و نان قیام نکردند




حجت الاسلام سید علی خمینی شامگاه پنجشنبه در اجتماع مردم خانوک از توابع شهرستان زرند افزود: مردم برای آب و نان قیام نکردند بلکه خواهان عدالت اجتماعی و کاهش فقر هستند.





خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام سید علی خمینی شامگاه پنجشنبه در اجتماع مردم خانوک از توابع شهرستان زرند افزود: مردم برای آب و نان قیام نکردند بلکه خواهان عدالت اجتماعی و کاهش فقر هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه فقر وقتی مقابل تبعیض قرار گیرد، بیداد می کند.

وی فقرزدایی و اشتغالزایی را رمز موفقیت هر حکومتی در جهان دانست و گفت: مسوولان باید نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشته باشند.

فرزند یادگار امام راحل گفت: مسوول یعنی نوکر و خادم مردم و پاسخگو در مقابل مردم که خود را تافته جدا بافته از مردم نداند و اگر شعار بدهیم و عمل نکنیم خیلی خطرناک است.

وی اضافه کرد: از منظر اسلامی آنچه باعث کرامت می شود این است که فرد شایستگی مسئولیت را دارد و مردم هم در انتخاب باید به شایستگی افراد توجه کنند.

حجت الاسلام خمینی گفت: از ابتدای انقلاب انتخاب اصلح مورد تاکید حضرت امام بود و باید بدانیم فردی که در نظام اسلامی مسوول است چقدر شایستگی مسوولیت را دارد.

وی با بیان خاطره ای از امام خمینی (ره) به نقل از ایشان گفت: بعضی از مسائل گفته شود ممکن است در جامعه مشکلاتی را بوجود آورد اما اگر زمانی قرار بود مردم را در جریان بگذاریم براحتی مسائل را بازگو کنیم و بگوییم که شرایط ما اینچنین بود و ما این تصمیم را گرفتیم.

نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی به مذاکرات هسته ای ایران اشاره و بیان کرد: رابطه با ظالم نباید به معنای پذیرش ظلم باشد، مذاکره و ارتباط گرفتن هیچ اشکالی ندارد و به عنوان رضایت به ظلم و استکبار نیست.

وی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: قدرتمندی درون زا و اتکا به منابع و ذخایر داخلی می تواند ایران را به خودکفایی برساند و در درون قدرتمند شود.

وی تاکید کرد: اگر توانستیم مستقل باشیم آن وقت می توانیم انقلابمان را صادر کنیم.

حجت الاسلام خمینی، آزادی بیان را از آرمان های انقلاب برشمرد و افزود: به گونه ای که مردم بتوانند براحتی حرف خود را به گوش مسوولان برسانند باید مطبوعات آزاد باشند.

نوه امام راحل امروز وارد شهرستان زرند شد و سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی زرند، حضور در گلزار شهدای زرند و منزل شهید عرب نژاد از دیگر برنامه های سفر وی به این منطقه بود






تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن