تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 300 ميليون ريالي به نيازمندان در طرح «دست‌هاي مهرباني»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۷ق.ظ)
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان سمنان خبر داد: کمک 300 ميليون ريالي به نيازمندان در طرح «دست‌هاي مهرباني» مديرکل اوقاف و امور خيريه استان سمنان از کمک 300 ميليون ريالي به نيازمندان با اجراي طرح «دست‌هاي مهرباني» در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالله واحدي در حاشيه اجراي طرح «دست‌هاي مهرباني» در سمنان اظهار کرد: در راستاي اجراي دقيق و صحيح نيات واقفان خيرانديش، امسال در طرحي ابتکاري که در سازمان اوقاف و امور خيريه ارائه شد، در کل کشور به صورت تجميعي طرحي براي کمک به نيازمندان به نام «دست‌هاي مهرباني» به اجرا رسيد.
وي تصريح کرد: در سال‌هاي گذشته، اجراي نيات واقفان و هزينه‌کرد درآمدهاي حاصل از موقوفات به صورت پراکنده انجام مي‌شد و تاثير ملموسي نداشت؛ اما امسال به طور دسته‌جمعي در همايشي مشخص و نمايشي زيبا در سراسر کشور، اين درآمدها به افراد نيازمند و محروم جامعه اختصاص يافت.
مديرکل اوقاف و امور خيريه استان سمنان ادامه داد: طرح دست‌هاي مهرباني تلاش مي‌کند تا مبالغي که از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به ايتام و محرومان به دست مي‌آيد، بين فقرا، نيازمندان و ايتام توزيع شود تا به درستي به دست افراد مستحق رسانده شود.
واحدي اضافه کرد: برخي از موقوفات وجود دارد که علاوه بر توجه به نيات واقفان در زمينه کمک به ايتام و نيازمندان، به امور ديگر نيز توجه دارد و در طول سال از اين محل، کمک‌هايي به نيازمندان مي‌شود.
وي گفت: با توجه به تجميعي که امسال در اين زمينه صورت گرفته است، تخمين زده مي‌شود تا 300 ميليون ريال از محل نيات منطبق با طرح به محرومان، نيازمندان و ايتام استان سمنان اختصاص يابد.
در راستاي اجراي طرح دست‌هاي مهرباني، تلاش مي‌شود تا با شناسايي افراد مستحق، مطابق نيت واقفان عمل و به اين دست از افراد کمک شود.
در اين طرح، بهره‌مندي نيازمندان و محرومان جامعه از اجراي صحيح نيات پاک و الهي واقفان خيرانديش به مرحله عمل مي‌رسد و ضمن ايجاد وحدت رويه در حوزه اجراي امينانه نيات واقفان، کوشش مي‌شود تا به نظام‌مند ساختن فعاليت‌ها و عملکردها در اين بخش نيز پرداخته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن