تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820791839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورج نصر: امسال به خاطر تحریم‌ها کارتون نداشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تورج نصر: امسال به خاطر تحریم‌ها کارتون نداشتیم
تورج نصر که بیشتر صدایش در کارتون‌ها و انیمیشن‌ها شنیده می‌شود، می‌گوید: متأسفانه امسال به دلیل تحریم‌ها کارتون‌های تلویزیونی خریداری نشد و حتی موسسه صبا هم تولید آنچنانی نداشت.
آفتاب: گوینده «شپورچی» در کارتون «پسر شجاع» در گفت‌و‌گویی با ایسنا، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر مشکلات در حوزه خرید فیلم‌های خوب و کارتون‌ها حل شود.



او در ادامه با اشاره به کارهای جدیدش در حوزه دوبله فیلم و سریال‌های ژاپنی یادآور شد: این روزها بیشتر کارهای ژاپنی در بازار هنرنمایی می‌کنند که نمی‌توان همه آن‌ها را خوب ارزیابی کرد. از میان آن‌ها دو سریال جدید ژاپنی برای پخش از شبکه یک سیما دوبله شده است که نسبتا جذاب هستند و می‌توان گفت در حد سریال‌های «جومونگ» و ... هستند.


«سرزمین آهن» و «سرزمین خورشید و ماه» از جمله سریال‌های جدید کره‌ای و ژاپنی هستند که فکر می‌کنم بعد از ایام نوروز پخش شوند.


این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان درخصوص جدیدترین کارهای تصویری‌اش به ایسنا گفت: در حال حاضر کار تصویری جدید برای تلویزیون ندارم فقط اخیرا برای بازی در یک سریال به من پیشنهاد شده که هنوز به قطعیت نرسیده است؛ ضمن اینکه فیلم سینمایی «پنج در پنج» به کارگردانی سارا اوتادی بعد از ایام نوروز به نمایش درمی‌آید. من در این اثر در کنار رضا کیانیان و آقای دیباج به ایفای نقش پرداخته‌ام.




تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن