تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياستگذاري هاي وزارت نيرو در بخش انرژي هاي تجديد پذير، مطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۵۲ق.ظ)
مدير عامل سازمان بهره بري انرژي ايران؛ سياستگذاري هاي وزارت نيرو در بخش انرژي هاي تجديد پذير، مطلوب است مدير عامل سازمان بهره بري انرژي ايران گفت: هدف گذاري هايي پيش بيني شده نشان مي دهد که نقش انرژي هاي تجديد پذير در آينده کشور پررنگ تر از قبل خواهد بود.
سيد حسين سجادي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري موج، گفت: يکي از اهداف سازمان بهره وري انرژي ايجاد تعامل ميان توليد کنند و مصرف کننده است که براي رسيدن به اين هدف برگزاري نمايشگاه مي تواند راه حل خوبي باشد.
وي افزود: شايد در حوزه مصرف کارهاي زيادي انجام شده باشد، اما هيچکدام به نتيجه نرسيده است زيرا در يکجا متمرکز نشده است.
مدير عامل سازمان بهره بري انرژي ايران معرفي توليد کنندگان محصولات در بخش انرژي به يکديگر را راه حل مناسب براي رفع مشکلات اين صنايع دانست و اظهار داشت: با معرفي توليدکنندگان به يکديگردر ايجاد بازار مناسب براي عرضه نيز شاهد تغييرات زيادي خواهيم بود.
وي در مورد دلايل کم توجهي به انرژي هاي نو در کشور، گفت: در دنيا هم اين طور نيست که يک کشور صد در صد انرژي مورد نياز خود را از انرژي هاي تجديد پذير و نو تامين کند و معمولا سياست هاي هر کشور با توجه به محدوديت هاي خود، فرق مي کند.
سجادي ادامه داد: متاسفانه در کشور ما، بهاي لازم به انرژي هاي نو و تجديد پذير داده نشده است.
وي تا کيد کرد: خوشبختانه در دولت يازدهم، وزارت نيرو به کمک ظرفيت هاي قانوني همچون بند 19 بودجه سال 92 که در سال 93 نيز بر روي آن تاکيد شده است، هدف گذاري هايي را پيش بيني کرده است که نشان مي دهد که نقش انرژي هاي تجديد پذير در آينده کشور پررنگ تر از قبل خواهد بود.
مدير عامل سازمان بره بري انرژي گفت: اگر اين پيش بيني ها محقق شود، معادل تمام اتفاقات گذشته تا کنون، در 3 سال آينده در بحث انرژي هاي نو و تجديد پذير رشد خواهيم کرد.
وي در مورد چشم انداز آينده انرژي هاي نو وتجديد پذير در کشور تصريح کرد: با توجه به سياستگذاري هاي نوشته شده، قطعا برنامه ريزي خوبي در اين حوزه صورت خواهد گرفت و اميدواريم با ورود بهره وري به حوزه انرژي هاي نو، نتيجه کار بسيار مطلوب تر از قبل رقم بخورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن