تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال با يک پيروزي به ليگ قهرمانان برمي‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استقلال با يک پيروزي به ليگ قهرمانان برمي‌گردد
آناليزور تيم فوتبال استقلال به بررسي عملکرد نمايندگان ايران در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا پرداخت و گفت که آبي‌پوشان با پيروزي در بازي بعدي مي‌توانند به مسابقات برگردند.

سيروس دين‌محمدي در مورد شکست يک بر صفر استقلال در دومين ديدار آسيايي‌اش برابر الريان قطر اظهار داشت: در اين بازي عملکرد بدي نداشتيم ولي نتوانستيم از موقعيت‌هايي که به دست آورديم به خوبي استفاده کنيم. روي يک اشتباه گل خورديم که اين مسئله عادي است. اگر اشتباه نباشد فوتبال جذابيتش را از دست مي‌دهد.

به گزارش تسنيم، آناليزور تيم فوتبال استقلال در مورد دلايل نتيجه نگرفتن اين تيم در 2 بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا گفت: رفتن چند بازيکن از استقلال تاثيرگذار بوده اما معتقدم که ما آنقدرها هم ضعيف بازي نکرديم. در همين بازي با الريان موقعيت‌هايي به دست آورديم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. بازي‌هاي ليگ قهرمانان به گونه‌اي است که در آنها بايد از تک موقعيت‌ها استفاده کنيد. در اين رقابت‌ها تيم‌ها حرفه‌اي‌تر هستند، با آناليز حريف به ميدان مي‌روند و با در نظر گرفتن تمام شرايط گاهي بازي بسته را ارائه مي‌کنند، به همين دليل بايد از تک موقعيت‌ها استفاده کنيد.

وي در مورد اينکه استقلال براي پوشش ضعف گلزني‌اش چه کاري بايد انجام دهد، عنوان کرد: اين هم جزيي از فوتبال است. گاهي يک بازيکن شوتي مي‌زند که در حال بيرون رفتن از زمين است اما با برخورد به مدافع حريف گل مي‌شود و گاهي هم هر چقدر دقت مي‌کند نمي‌تواند توپ را گل کند. اين مسئله با تمرينات چارچوب‌شناسي قابل برطرف شدن است.

دين‌محمدي با اشاره به عملکرد رحمتي نيز گفت: همه اشتباه مي‌کنند و رحمتي هم از اين قاعده مستثني نيست ولي نبايد فراموش کنيم که مهدي چه امتيازهايي را تا کنون براي استقلال گرفته است.

اين کارشناس فوتبال در مورد پيروزي 3 بر 2 سپاهان برابر الهلال عربستان و عملکرد اين نماينده اصفهاني نيز گفت: به نظرم سپاهان تيمي بود که خوب به بازي برگشت. گل‌هايي هم که اين تيم دريافت کرد روي اتفاق بود. در يک صحنه کار مدافع و دروازه‌بان سپاهان با هم تداخل پيدا کرد و باعث شد الهلال به گل برسد. لغزندگي زمين در اين بازي تاثيرگذار بود اما با اين حال سپاهان توانست به خوبي به بازي برگردد و نشان داد که شرايط خوبي دارد.

دين‌محمدي در مورد تراکتورسازي که توانست در خانه لخوياي قطر يک امتياز از اين تيم بگيرد، گفت: تراکتورسازي فوتبال بسته و خوبي را ارائه کرد. بازيکنان اين تيم در ضدحملات به خوبي اضافه مي‌شدند و مهاجمان را همراهي مي‌کردند. در نيمه اول 2 موقعيت تک به تک هم داشتند که از دست رفت.

وي افزود: ضربه پنالتي که تيم لخويا از دست داد باعث شد تا روحيه بازيکنان تراکتورسازي بالا برود. تراکتورسازي اول به فکر گل نخوردن بود و بعد از آن سعي داشت با ضدحمله به گل برسد که اين اتفاق نيفتاد. به هر حال گرفتن يک امتياز در خانه حريف قطري نتيجه خوبي است.

اين کارشناس فوتبال درباره پيروزي يک بر صفر فولاد مقابل الفتح نيز اظهار داشت: فولاد خيلي خوب بازي کرد. بازيکنان اين تيم بازي بدون توپ مناسبي را ارائه مي‌دادند و به خوبي در فضاهاي خالي حرکت مي‌کردند. جنگندگي و دوندگي بازيکنان فولاد هم مناسب بود، به ويژه کورش رفيعي و بختيار رحماني که عملکرد خيلي خوبي در اين بازي داشتند.

وي اضافه کرد: فولاد تيمي بود که اگر موقعيت به دست مي‌آورد مي‌توانست گل بزند ولي عجول بودن بازيکنان باعث مي‌شد که موقعيت‌ها از دست برود. اگر بازيکنان فولاد استرس خود را کنترل مي‌کردند مي‌توانستند موفق‌تر از اين ظاهر شوند. علاوه بر اين در کار دفاعي نيز عملکرد خوبي داشتند.

دين‌محمدي در مورد اينکه به موفقيت کدام يک از نمايندگان ايران اميدوارتر است، گفت: اميدوارم هر 4 نماينده ما در ليگ قهرمانان از گروه خود صعود کنند. اين آرزوي قلبي من است. به همين دليل وقتي که سپاهان در ديدار مقابل الهلال توانست به بازي برگردد خوشحال شدم. علاوه بر اين دوست دارم استقلال که تيم خودم است موفق‌ باشد. مطمئن باشيد که استقلال با اين بازيکنان برمي‌گردد و اگر در بازي بعدي پيروزي شود. شک ندارم استقلال به ليگ قهرمانان برمي‌گردد و حتي از گروه خود صعود مي‌کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1392/12/23 09:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن