تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان شرقی: برای تحقق خواسته های مردم، تیمم را خودم انتخاب می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آذربایجان شرقی: برای تحقق خواسته های مردم، تیمم را خودم انتخاب می کنم تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای تحقق خواسته های مردم، تیمم را خودم انتخاب می کنم و اگر دیگران برایم تیم انتخاب کنند، با آنها کار نخواهم کرد.


اسماعیل جبارزاده پنجشنبه شب در دیدار با روسای اتحادیه ها و اصناف تبریز افزود: انتخاب افرادی که بتوانند وعده های دولت تدبیر و امید را تحقق بخشند، به دغدغه اصلی من تبدیل شده است.
وی خدمت به مردم را توفیق الهی برشمرد و گفت: این توفیق شامل حال هرکسی که می شود باید هر روز خداوند را شاکر باشد و خدمت به مردم ایران اسلامی پاداش دوچندان دارد، چرا که مردمان این سرزمین انسان هایی مومن هستند و همواره به خاطر ارزش های دینی در کنار نظام اسلامی بوده اند.
جبارزده اظهارکرد: مردم ایران در 36 سال گذشته برای تحقق آرمان ها و اهداف نظام اسلامی مشکلات زیادی را متحمل شده اند، در زمان حاضر نیز همانند 22 بهمن 57، پشتیبان نظام اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: به لطف انقلاب اسلامی فاصله بین مردم و دولت برداشته شده و امروز با انتخاب مردم دولت برسرکار می آید و در واقع، دولت جزیی از مردم محسوب می شود.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم در 24 خرداد نشان دادند که نسبت به سرنوشت سیاسی خود حساس هستند و از بین شعارهای انتخاباتی، شعاری را برگزیدند که نتیجه آن دولت تدبیر و امید بود.
جبارزاده افزود: من هم منتخب مردم هستم و خود را در قبال این انتخاب موظف می دانم، از این رو تیمم را خودم انتخاب خواهم کرد تا خواسته های مردم را تحقق بخشم.
وی با اشاره به مشکلات بیان شده از سوی اصناف، اظهار کرد: متاسفانه اتاق بازرگانی تبریز اتاقی نیست که بتواند آرزوها و خواسته های اصناف را برآورده سازد، از این رو خود اصناف باید دست بکار شوند.
جبارزاده از اصناف به عنوان افرادی مومن، متدین، قابل اعتماد، تشخیص دهنده حلال و حرام از یکدیگر و متعهد یاد کرد و گفت: امروز هم نگاه ما به این قشر همانند گذشته است، اما متاسفانه نوکیسه هایی هم در این صنف وارد شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در بحث مالیات بر مشاغل نیز باید مالیات بردرامد آن سال از اصناف گرفته شود و این نباشد که ا داره مالیات، یک مالیات یکسال را به عنوان پایه و حد قرار دهد و هر سال مبلغی بر آن بیافزاید.
جبارزاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: صنعت، بازار و تجارت و مسایل فرهنگی سه پایه اصلی اقتصاد مقاومتی هستند و برای عملیاتی کردن ان، باید از ظرفیت های بخش خصوصی و اصناف و تجار استفاده کامل کنیم.
وی گفت: باید از تجربیات اصناف در این بخش استفاده کنیم و با تقویت تولید و صادرات، وارد اقتصاد مقاومتی شویم.
وی با بیان اینکه باید دیدمان را به مسایل تغییر دهیم، افزود: اگر امروز به عنوان مسوول در نظام انجام وظیفه می کنیم باید بدانیم که این مسوولیت زمانی لذت بخش خواهد بود که کاری برای مردم کرده باشیم.
در این دیدار استاندار اذربایجان شرقی با تشکیل کمیته مشورتی اصناف با حضور نمایندگان اتحادیه اصناف و استانداری موافقت کرد.
7233/587











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن