تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 13 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800144910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهاي جهان، ايران را در مبارزه با مواد مخدر همراهي نمي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۲۸ق.ظ)
وزير کشور در وين تصريح کرد؛ کشورهاي جهان، ايران را در مبارزه با مواد مخدر همراهي نمي کنند عبدالرضا رحماني فضلي تأکيد کرد: کشورهاي جهان با نقش آفريني و فعاليت بيشتر، جمهوري اسلامي ايران را در زمينه ي مبارزه با مواد مخدر همراهي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا رحماني فضلي، وزير کشور و دبيرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ايران، که براي شرکت در پنجاه و هفتمين نشست سالانه ي کميسيون مواد مخدر وارد وين، پايتخت اتريش، شد، اظهار داشت: ما اميدوار هستيم که بتوانيم نقش جمهوري اسلامي ايران را در مبارزه با مواد مخدر که يک نقش مهم و بين المللي است، در اجلاس مطرح کنيم.
رحماني فضلي درباره ي هدف از شرکت در اجلاس دو روزه ي مقامات عاليرتبه ي کميسيون مواد مخدر در وين، نيز تصريح کرد: با توجه به اهميت و نقش بحث مواد مخدر در آسيب هاي اجتماعي، هزينه هاي بالايي که اين امر دارد و همچنين همجواري ايران با کشوري که بيشترين توليد مواد مخدر را داراست، به هرحال موقعيت خاصي به ايران داده و نشست هايي که در اين جا برگزار مي شود با توجه به اهميت در مبارزه با اين مواد مخدر، لازم است که در اين اجلاس ها شرکت داشته باشيم و بتوانيم موضوع را به خوبي مطرح و نقش ايران را در بازدارندگي، کنترل و مبارزه با اين امر را براي اعضاي اين اجلاس بيان کنيم.
وزير کشور ايران اضافه کرد: در ايران در زمينه ي رخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و کنترل و ترانزيت مواد مخدر همکاري هاي بين المللي خوبي داريم.
وي درباره ي برنامه هايي که در حاشيه ي اين نشست خواهد داشت هم گفت: در اين نشست ها که به صورت عمومي برگزار خواهد شد، نظرات را مطرح مي کنيم البته به صورت سه جانبه نيز با افغانستان و پاکستان نشست خواهيم داشت.
دبير کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ايران تصريح کرد: اميدواريم که بتوانيم نقش ايران را دراين امر که يک نقش واقعا بين المللي و مهم است در اين اجلاس مطرح و تقاضا کنيم که جهان با نقش آفريني بيشتر و فعاليت بيشتر در مبارزه با مواد مخدر، ايران را همراهي کند که متأسفانه تاکنون چنين نقشي ايفا نشده است.
وزير کشوربا بيان اينکه درسال بيش از 500تن کشفيات مواد مخدر در ايران داريم و اين رقم بسيار بالايي است، خاطرنشان کرد: در مسير کنترل و همچنين مانع ايجاد کردن براي ترانزيت موادمخدر در شرق کشور، شهداي زيادي را تقديم کرده ايم و هزينه هاي اجتماعي بسيار بالايي داده ايم و اميدواريم در اين نشست بتوانيم همگرايي و همخواني را متوجه اين مسأله نماييم.
پنجاه و هفتمين نشست سالانه ي کميسيون مواد مخدر با شرکت مقامات عاليرتبه ي کشورهاي مختلف جهان از روز پنجشنبه به مدت دو روز در مقر سازمان ملل متحد در وين برگزار مي شود.
اجلاس دو روزه ي مقامات عاليرتبه ي کميسيون مواد مخدر براي بررسي برنامه ها و اهداف مندرج در بيانيه ي سياسي و برنامه اقدام سازمان ملل که در سال 2009ميلادي تصويب شده است، مي باشد. اين بيانيه مذکور اهداف 10ساله جهاني را در مبارزه با مواد مخدر ترسيم کرده است.
چالش ها و اقداماتي که تاکنون کشورها انجام داده اند و ارائه يک راهکار براي اجلاس ويژه ي سازمان ملل متحد که در سال 2016ميلادي برگزار مي شود از محورهاي مهم اين اجلاس مقامات عاليرتبه ي کميسيون مواد مخدر که هر پنج سال يک بار برگزار مي شود، اعلام شده است.
لازم به ذکر است که در نشست مقامات عاليرتبه ي سال 2009ميلادي مقرر شد مقامات عالي کشورهاي عضو در جريان برگزاري پنجاه و هفتمين نشست سالانه ي کميسيون مواد مخدر در ماه مارس 2014ميلادي(22و 23اسفندماه )، با هدف مرور موانع و چالش هاي موجود در اجراي بيانيه ي سياسي و برنامه ي اقدام آن، نشستي را به منظور دستيابي به اهداف کميسيون مواد مخدر برگزار کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن