تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819883346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت حمايت نکند اصراري به ماندن کي‌روش نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دولت حمايت نکند اصراري به ماندن کي‌روش نداريم
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي و تمديد قرارداد کي‌روش با بودجه سال 93 اين فدراسيون ارتباط دارد.

علي کفاشيان در مورد شانس ايران براي ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 اظهار داشت: به کسب ميزباني جام ملت‌ها اميد بسياري دارم. کشور ما پتانسيل بالايي در اين زمينه دارد اما اراده دولت هم در اين مورد شرط است چراکه اگر اراده دولت نباشد شانس ما براي ميزباني جام ملت‌ها کمرنگ مي‌شود. پشتوانه ميزباني‌ ما حتما بايد دولت و مردم باشد و در نهايت پيگيري آن را فدراسيون انجام دهد.

به نقل از تسنيم، وي افزود: با رايزني‌هاي انجام شده به گرفتن اين ميزباني اميدوارم. از 7 تا 16 ارديبهشت سال 93 گروه 7 نفره‌اي از AFC براي بازديد از شهرهاي ما به ايران خواهند آمد. جذابيت‌هاي کشور ما زياد است، فقط بايد آن را به خوبي عرضه کنيم تا آنها قبول کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: اگر برنامه ريزي خوبي انجام دهيم، ميزباني را خواهيم گرفت اما مهم اين است که وقتي اين گروه به ايران مي‌آيند به آنها ثابت شود و باور کنند که همه در کشورمان دوست دارند و تلاش مي‌کنند تا ما اين ميزباني را کسب کنيم. خيلي اهميت دارد که بتوانيم اين احساس را به آنها منتقل کنيم.

کفاشيان يادآور شد: شهرهاي تهران، مشهد، اصفهان، تبريز، شيراز و کرمان گزينه‌هاي ما براي ميزباني جام ملت‌ها هستند. شهر يزد هم مورد نظر ما بود اما بخاطر اينکه امکان دارد از نظر هتل امکانات خوبي نداشته باشد ممکن است در تهران 2 ورزشگاه آزادي و تختي را به اين هيئت بازرسي معرفي کنيم و در واقع 6 شهر و 7 ورزشگاه داشته باشيم.

وي در مورد اينکه قرار بود اهواز هم در ميان شهرهاي پيشنهادي باشد گفت: اهواز بخاطر بحث شرايط آب و هوايي در ميان گزينه‌هايمان نبود.

کفاشيان درباره شرايط نامساعد برخي ورزشگاه‌هاي ايران به ويژه در اصفهان تاکيد کرد: سعي مي‌کنيم شرايط همه اين ورزشگاه‌ها را تا آن زمان آماده کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه گفت‌وگو با تسنيم در پاسخ به اينکه کارلوس کي‌روش بعد از جام جهاني در ايران ماندني خواهد بود يا نه، اظهار داشت: هنوز نمي‌توانيم در مورد ماندن کي‌روش قضاوت کنيم، چراکه هم ما محدوديت‌هايي داريم و هم اين مربي پيشنهادهاي بهتري دارد و ما نمي‌توانيم وقتي در جاي ديگر مي‌تواند دستمزد بيشتري بگيرد، او را از حق و حقوقش محروم کنيم. ما هم شايد نتوانيم آن حقوق که در جاهاي ديگر به اين مربي پيشنهاد دادند، پرداخت کنيم.

وي ادامه داد: زماني که 3 سال پيش قراردادمان را با کي‌روش بستيم بر مبناي دلار پايه هزار تومان بود و اين رقم به 3 هزار تومان افزايش يافت و سبب شد سختي زيادي براي تامين بودجه متحمل شويم و با مشکلات پيش رفتيم. اگر اين مشکلات مالي براي سال آينده برطرف نشود طبيعي است که ما ترجيح بدهيم هزينه‌هايمان را براي سال آينده کم کنيم و اصراري نداريم که از مربيان خيلي قوي استفاده کنيم.

کفاشيان عنوان کرد: اگر از طرف دولت و مجلس حمايت شويم و بتوانيم درآمدزايي کنيم، براي تمديد قرارداد کي‌روش تلاش مي‌کنيم اما اگر چنين حمايتي نباشد ما نمي‌توانيم اين مربي را از حقش محروم کنيم. وقتي جاي ديگري به اين مربي مي‌گويد که ما به شما 10 مي‌دهيم، ديگر اينکه ما به او بگوييم 5 مي‌دهيم اين درست نيست.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد جلسه روز پنجشنبه خود با کي‌روش تصريح کرد: برنامه‌هاي اردوهاي تيم ملي را بررسي کرديم. کي‌روش هنوز در مورد دستيار ايراني خود به نتيجه نرسيده و به همين دليل در مورد دستياران برزيلي که قرار است در اردوها به تيم ملي ملحق شوند هماهنگي‌هاي لازم را انجام داديم. همچنين در مورد اردوهاي آفريقا جنوبي، اتريش و برزيل صحبت کرديم. جلسا‌ت‌مان با کي‌روش در هفته آينده هم ادامه دارد.

وي با منتفي دانستن حضور مربي استقلال به عنوان دستيار کي‌روش گفت: مجيد صالح مربي استقلال در ليگ است و ما نمي‌توانيم او را در اين هفته‌هاي پاياني از تيمش جدا کنيم. کي‌روش هم اعلام کرد با توجه به اينکه اين مربي دستيار قلعه‌نويي است و امکان دارد به کار اين سرمربي و تيمش لطمه بخورد با اين موضوع موافق نيست و اينکه در کنار بازيکنان استقلال، مربي اين تيم را هم بگيريم کار درستي ندانست.

کفاشيان يادآور شد: در مجموع کي‌روش براي مربي ايراني به نتيجه نرسيده و فکر کنم براي او رسيدن به گزينه خاصي سخت باشد. کي‌روش مربي‌اي را مي‌خواهد که بتواند دائم با او در ارتباط باشد و روي اين اصل هنوز نتوانسته فرد مورد نظرش را پيدا کند.

وي در مورد اينکه گفته شده پاسپورت يحيي گل محمدي براي همراهي تيم ملي گرفته شده، اظهار داشت: چه کسي پاسپورت او را گرفته است؟ شايد گرفته‌اند که پاسپورتش را تمديد کند! من از اين موضوع خبر ندارم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره برگزاري اردوي آفريقاي جنوبي با حضور بازيکنان مورد نظر کي‌روش خاطرنشان کرد: آنهايي که بتوانند در اردو شرکت خواهند کرد اما مشکل ما در حال حاضر بحث بودجه است که اگر بودجه لازم به دستمان نرسد شايد به اردوي آفريقاي جنوبي نرويم اما اردوي اتريش و برزيل برگزار خواهد شد.

کفاشيان در واکنش به خبر سايت برزيلي مبني بر بازي تيم ملي ايران با آتلتيکو مينيرو و کورينتيانس در اردوي برزيل گفت: از اين موضوع خبر ندارم.

وي درباره احتمال افزايش بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي تصريح کرد: فعلا خبري نيست، اگر بازي‌هايمان کم نشود، اضافه نمي‌کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد بازيکنان ايراني شاغل در ليگ هاي عربي که قرار است به اردوي آفريقاي جنوبي بيايند تاکيد کرد: نکونام صحبت‌هايي را با باشگاهش انجام داده و خودش مي‌تواند مشکلش را براي حضور در اردوي تيم ملي حل کند. تلاش مي‌کنيم بحث 2 بازيکن ديگر در قطر را هم حل کنيم اما مشکل بودجه براي تشکيل اردو وجود دارد.

کفاشيان درباره حضور رحمان رضايي در نشست روز گذشته با کي‌روش و احتمال پيوستن او به کادر فني تيم ملي گفت: بحث کاري نبود بلکه رحمان رضايي دوست عزيزي خادم است و با او آمده بود.

وي در مورد وضعيت سرمربي تيم المپيک يادآور شد: وينگادا مي‌آيد و کارش را با تيم المپيک آغاز خواهد کرد.

کفاشيان درباره اينکه وينگادا سرمربي قطعي تيم المپيک است، گفت: اگر دوشنبه که آمد، قرارداد را امضا کرد آن وقت سرمربي تيم المپيک است.

وي در واکنش به ادعاي وينگادا مبني بر همکاري با کي‌روش بعد از جام جهاني به تسنيم گفت: مگر کي‌روش بعد از جام جهاني هست؟! وينگادا از کجا اين را مي‌داند؟! هر وقت تيم المپيک تشکيل شود شايد نفرات مشترکي بين دو تيم باشد اما به طور قطع کار وينگادا در اين تيم جداگانه خواهد بود.

کفاشيان درباره تيمي که به بازي‌هاي آسيايي اينچئون خواهد رفت، اظهار داشت: همان تيم زير 22 سال به اين مسابقات مي‌رود اما با کادر فني تيم مشورت خواهيم کرد تا در صورت نياز براي کسب مدال اگر لازم باشد 2،3 بازيکن بزرگسال هم به اين تيم ملحق شوند.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه روياي 40 ساله حضور فوتبال ايران در المپيک محقق خواهد شد يا نه گفت:همه تلاشمان را مي‌کنيم که تيم به المپيک برود. ما اينجا نشسته‌ايم که تيم به المپيک برود.

کفاشيان در مورد شايعه توافق کي‌روش براي استفاده از برندي متفاوت با تيم ايران در جام جهاني گفت: کي‌روش نمي‌تواند با برند ديگري قرارداد ببندد. او مي‌تواند کت و شلوار و کلاه بگذارد و البسه رسمي جداگانه‌اي بپوشد اما به هيچ عنوان نمي‌تواند لباس ورزشي برند ديگري را بپوشد چراکه اسپانسر پيراهن تيم ملي مشخص است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1392/12/23 09:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن