تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت مردم همدان درهمایش های ورزش همگانی در شش سال اخیر بی نظیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشارکت مردم همدان درهمایش های ورزش همگانی در شش سال اخیر بی نظیر است همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مشارکت عمومی مردم همدان درهمایش های مختلف ورزش همگانی در شش سال اخیر بی نظیر است.


به گزارش ایرنا سیدˈعبدی افتخاریˈ شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از خادمان و افتخارآفرینان ورزش همگانی استان همدان افزود: در دوره ریاست ˈهادی سبزواریˈ در راس هیات ورزش های همگانی شاهد تحولات بسیار خوبی در این بخش بوده ایم و برنامه هایی که مورد تاکید دستگاه ورزش استان در این چند سال اخیر بود را در سطح مطلوب به اجرا گذاشته اند.
وی اضافه کرد: در سال 86 بالاترین جمعیت مشارکتی مردم در همایش های مختلف همگانی بویژه پیاده روی در همدان دو هزار و 800 نفر بود اما آخرین همایش برگزار شده در شهر همدان در ورزش پیاده روی عمومی با حضور بیش از 300 هزار نفر بود.
وی اظهار داشت: امروزه تلاش همه مجموعه خانواده ورزش همگانی به خصوص رییس این هیات قابل تقدیر است و همه ساله شاهد برگزاری گسترده برنامه های همگانی، همایش های پیاده روی، صبحگاهی، پیشکسوتان، حوزه کارمندان دولت و سایر رشته های زیرمجموعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه ورزش استان همدان در بخش همگانی توانسته است در سطح کشور جایگاه خوبی کسب کند یادآور شد: ورزش همگانی استان همدان به نقل از رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور جزو برترین های کشور است که قطعا حمایت های استاندار و وزارت ورزش به خصوص شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزیر موجب رشد و اعتلای بیشتر ورزش های همگانی شده و خواهد شد.
7520/551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن