تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813240371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ كار گروهي و روحيه مشاركتي در شركت ملي نفت نهادينه شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۷ب.ظ)
مديرعامل شركت ملي نفت ايران: فرهنگ كار گروهي و روحيه مشاركتي در شركت ملي نفت نهادينه شود مديرعامل شركت ملي نفت ايران از مديران منابع انساني شركت هاي تابعه اين شركت خواست تمام تلاش خود را براي نهادينه كردن فرهنگ كار گروهي و ايجاد جو مشاركتي بين كاركنان به كارگيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، ركن الدين جوادي در دومين روز از پنجمين گردهمايي مديران منابع انساني شركت ملي نفت ايران كه هم اكنون در سالن همايشهاي تخصصي قيطريه در حال برگزاري است، با بيان اين مطلب افزود: در نظر گرفتن استقلال و آزادي عمل براي كاركنان و تفويض اختيار به آنان، به ايجاد اين جو مشاركتي كمك مي كند و بستر لازم را براي توانمندسازي كاركنان فراهم مي كند.
وي بر احياي اميد در كاركنان صنعت نفت تاكيد كرد و گفت: متاسفانه برخورد گزينشي با تخصص كاركنان و رسيدگي نكردن به نيازهاي آنان در سالهاي گذشته، اميد كاركنان اين صنعت را كاهش داده است و مديران منابع انساني در اين زمينه، مسئوليت سنگيني بر عهده دارند.
جوادي با بيان اينكه هر يك از كاركنان مي تواند سهم ويژه اي در بهبود عملكرد سازمان داشته باشد، عنوان كرد: توانمندسازي نيروي انساني صنعت نفت براي دستيابي به اهداف متعالي اين صنعت ضروري است.
اين مقام مسئول گفت: در صورتي سازمان از كيفيت و بهره وري لازم برخوردار است كه نيروهاي استخدامي آن، اميد به آينده داشته باشند و بتوانند در مسير شغلي مشخصي فعاليت كنند.
جوادي، توانمندسازي نيروي انساني را مفهومي روان شناختي عنوان كرد و افزود: تحقيقات نشان مي دهد كه اگر افراد احساس توانمندي كنند، براي آنها مزاياي شخصي و براي سازمان، منافع سازماني حاصل مي شود و در غير اين صورت، ناتواني، درماندگي و از خودبيگانگي را تجربه خواهند كرد.
وي تاكيد كرد: نيروي انساني توانمند، سازمان توانمند را به وجود مي آورد و بدون توانمندسازي، مديران و سازمان ها نمي توانند در درازمدت كامياب باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن