تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات تیراندازی ملایر تاسیس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هیات تیراندازی ملایر تاسیس شد ملایر-ایرنا-فعالیت هیات تیراندازی ملایر به عنوان چهلمین هیات ورزشی این شهرستان روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان در سالن شهید آوینی سپاه ناحیه ملایر شروع شد.


به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در این آیین گفت: ورزش ملایر به واسطه فعالیت های جدی هیات های ورزشی این شهرستان، رشد چشمگیری داشته و این امر قابل تقدیر است.
ˈاحمد آریایی نژادˈ اظهار داشت: نیاز است از بسترهای ورزشی شهرستان به نحو مطلوب و درست استفاده شود و تمامی هدف، برنامه و نیازهای این حوزه برای سال آینده مشخص شود.
وی خطاب به ورزشکاران تاکید کرد: در امر مقدس ورزش در تمامی عرصه ها و میادین، باید ایمان، اخلاص، تقوا و اخلاق حرفه ای را در الگوی کاری خود قرار دهند تا انگیزه ای مهم برای جذب سایر ورزشکاران در سنین نونهالی و نوجوانی شود.
وی اظهار داشت: ورزشکاران برای گم نکردن راه و مسیر اصلی خود، باید تبعیت از ولایت فقیه و رهبری، اطاعت از دستورات قرآنی، ائمه معصوم(ع) و پیامبران را در سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
آریایی نژاد خاطرنشان کرد: ایمان، ارزش های اخلاقی و اسلامی تنها رکن مهمی است که موجب جدایی دین و ملت ما از دنیای مادی و پر از خشونت امروزی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز بسیج را یک سازمان فرا حرفه ای دانست و گفت: بسیج در تمامی عرصه ها طبق نیاز و صلاحدید کشور، ورود پیدا کرده و پشتیبان نظام بوده است.
سرهنگˈمحمد اسکندریˈ اظهار داشت: در حال حاضر، روحیه بسیجی در بین همه ورزشکاران و هر یک از سالن های ورزشی ملایر موج می زند و همانند زمان دفاع مقدس باید با تفکر بسیجی از نظام و انقلاب دفاع و پشتیبانی کنند.
وی ادامه داد: سالن تیراندازی سپاه برای هیات تیراندازی این شهرستان، نخستین سالنی است که به همین منظور در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد و مسوولان استانی نیز باید برای تامین سلاح این سالن همکاری لازم را به عمل آورند.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز بیان داشت: پس از چهار سال پیگیری با حمایت سپاه ناحیه ملایر، هیات تیراندازی چهلمین هیات ورزشی این شهرستان است که راه اندازی می شود و طی سال های گذشته، اقدامات موثری در راستای احیای هیات های ورزشی شهرستان انجام شده است.
ˈمهدی رضاییˈخاطرنشان کرد: با افتتاح سالن تیراندازی اوقاف در سال آینده و سالن تیراندازی بنیاد شهید در هفته آینده، به دنبال این امر هستیم که پایگاه استانی رشته تیراندازی برای استعدادیابی و قهرمان پروری را در ملایر ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه ملایر در زمینه ورزش بسیار مستعد و توانمند است، ادامه داد: درخشش شش نفر از ورزشکاران ملایر در میادین جهانی، حضور 19 نفر در اردوی تیم ملی و 21 تیم ورزشی در لیگ کشوری گواه محکمی بر این ادعا است.
رضایی کسب افتخارات و موفقیت های ورزشی ملایر را حاصل عملکرد و توان بالای هیات های ورزشی این شهرستان دانست و افزود: هیات های ورزشی ملایر کم حاشیه ترین و پرکارترین هیات ها در سطح استان همدان است.
وی یاد آور شد: در حال حاضر، 40 هیات ورزشی آقایان و 30 هیات ورزشی بانوان در این شهرستان فعال است و طی چند سال گذشته 15هیات ورزشی در ملایر احیا شده است.
همزمان با این آیین ، سالن تیراندازی شهیدˈحسن تاجوکˈ به منظور فعالیت هیات تیراندازی در محل سپاه ناحیه ملایر افتتاح شد.
7528/575
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن