تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بهره برداري از فاز اول پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۴۶ب.ظ)
آغاز بهره برداري از فاز اول پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت اروميه فاز اول پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت اروميه که با صرف 200 ميليارد ريال اعتبار به اجرا در آمده است، به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ استاندار آذربايجان غربي در آيين بهره برداري از فاز اول تقاطع غير همسطح امامت اروميه ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي مجموعه مديريت شهري و دست اندركاران پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت گفت: توسعه شهر اروميه بعنوان يك شهر زنده و پويا در منطقه شمال غرب كشور، همچنان بايد تداوم داشته باشد.
استاندار در اين مراسم كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه و ساير مديران و مسئولان استاني در محل احداث پروژه برگزار شد، افزود: توسعه و ترقي يك شهر بايد متناسب با نيازهاي آن پيش رود و خود را با وضعيت جديد شهر سازگار سازد چرا كه در اين كه آسايش و آرامش شهروندان تامين و به نيازهاي آنان پاسخ داده مي شود .
استاندار آذربايجان غربي با بيان اينكه احداث كمربندي دوم براي شهر اروميه ضروري است، از اداره كل راه و شهرسازي استان خواست مطالعات مربوط به احداث كمربندي دوم را آغاز كند چرا كه كمربندي موجود پاسخگوي نيازهاي موجود در بخش حمل و نقل شهري نيست.
وي با بيان اينكه امروز در بحث شهرسازي به دستاوردهاي فني و مهندسي خوبي رسيده ايم، ادامه داد: بايد با بكارگيري تجربيات موجود و با استفاده از دانش فني مهندسان داخلي، گام هاي بلندتري در مسير رسيدن به توسعه پايدار و همچنين ارائه خدمات بهينه به شهروندان برداريم.
استاندار آذربايجان غربي همچنين گفت: مديريت متمركز و يكپارچه شهري به همراه حمايت و پشتيباني شوراي شهر فعال و خوش فكر مي تواند مسير جذب سرمايه گذاري ها را در جهت تحقق اهداف توسعه و شكوفايي شهرها هموار سازد كه ما اين مساله را خوشبختانه در شهر اروميه شاهد هستيم و اميدواريم شاهد تداوم آن باشيم.
سعادت در ادامه سخنان خود به بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و افزود: خلاقيت، نوآوري، اتكاي به نفس و اتكاي به دانش بومي و اعتماد به ظرفيت ها و توانمندي هاي موجود از جمله اصلي ترين شاخصه هاي اقتصاد مقاومتي مد نظر رهبر معظم انقلاب است كه بايد مورد توجه مسئولان استان قرار گيرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيدمهدي قريشي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه نيز در اين مراسم از تلاشگران و دست اندركاران پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت قدرداني نمود و گفت: بنا به فرموده اهل بيت عصمت و طهارت(ع) آنان كه با نيتي الهي به فكر آسايش و آرامش مردم هستند نزد خداوند متعال ماجور هستند و مشمول الطاف الهي خواهند بود.
شهردار اروميه نيز در اين مراسم به ارائه گزارشي از طرح هاي در دست اقدام و طرح هاي عمراني پيش بيني شده براي سال آتي پرداخت و ضمن سخنان خود مشخصات فاز نخست تقاطع غير همسطح امامت را تشريح کرد .
بگفته شهردار اروميه در اجراي اين مرحله از پروژه با استفاده از 200 ميليارد ريال اعتبار،6500 مترمكعب بتن ريزي و قالب بندي،احداث تونل 317 متري، بيش از 87 هزار مترمربع خاكبرداري و خاكريزي، 5200 متر جدول گذاري، 30 هزار مترمربع آسفالت ريزي، نصب پروژكتور جهت روشنايي تونل به ميزان 120 عدد، كابل كشي داخل تونل به ميزان 1400 متر، بولت گذاري و نصب پايه چراغ به ميزان 52 عدد انجام گرفته است .
حفاري و لوله گذاري پلي اتيلن به طول 500 متر، كابل گذاري روي تونل به ميزان 1500 متر، كابل كشي برق اصلي پروژه به ميزان 150 متر، رنگ آميزي نرده هاي مياني به ميزان 870 مترمربع و اجراي عمليات دفع آب هاي سطحي و لوله گذاري به طول 280 متر از ديگر مشخصات فني و اقدامات انجام گرفته در اين پروژه است که شهردار اروميه به آنها نيز اشاره کرد .
در ادامه اين مراسم از تلاشگران و مجريان "پروژه تقاطع غيرهمسطح امامت" با اهداي لوح و هدايايي تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن