تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805611584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم بهره گیری از توان مردم برای مقابله با مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران فلاح تاکید کرد؛
لزوم بهره گیری از توان مردم برای مقابله با مواد مخدر
قرچک - خبرگزاری مهر: رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران بر لزوم بهره گیری از توان مردم برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر صبح امروز با حضور علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک، روانبخش فلاح رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران، بهنام جهانی بخشدار مرکزی، سرهنگ احمدی فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان ادارات در سالن فرمانداری برگزار شد. رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران نیز در این نشست اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با موادمخدر هزینه های زیادی داده است و از جمله مهترین آنها شهادت 3700 نفر و بیش از 12 هزار جانباز بوده است. روانبخش فلاح با تأکید بر پیگیری دقیق مصوبات جلسه و حرکت با برنامه مشخص افزود: باید در تمام اقدامات صورت گرفته از سوی این شورا تجدید نظر شود. همچنین باید از توان مردم در این حوزه استفاده شود به این معنا که به بحث مبارزه با مواد مخدر نگاه اجتماعی داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه در امر مقابله با مواد مخدر خوب کار شده است، افزود: در این راستا هر قدر آموزش داده شود و کار فرهنگی صورت پذیرد کافی نیست، مقابله با اعتیاد باید از بستر خانواده ها شروع شود، درون مدرسه ها و دانشگاهها و سپس در جامعه گسترش یابد. فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان قرچک در این نشست به فرمایش امام راحل که فرمودند "نجات یک معتاد نجات یک جامعه است" اشاره کرد و اظهار داشت: هجمه و توطئه دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی همواره وجود داشته و معضل اعتیاد نیز یکی از این هجمه ها محسوب می شود که متأسفانه خانواده ها را درگیر ساخته است. علی صادقی افزود: هر یک از ادارات عضو شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر بایستی به درستی به وظایف خویش عمل کرده و با برنامه ریزی پیش بروند چرا که اگر برنامه ای نباشد کارها نیز قابل ارزیابی نخواهند بود. اقدامات پیشگیرانه فرهنگی از مهمترین راهکارها برای کاهش اعتیاد است وی بیان داشت: یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش اعتیاد به مواد مخدر اقدامات پیشگیرانه فرهنگی است که از جمله آن می‌توان به آموزش در مدارس، مساجد و دانشگاهها اشاره کرد، البته هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند و نیز رؤسای ادارات عضو این شورا شخصا باید در جلسات حضور یابند. این مسئول ادامه داد: فرمانداری این آمادگی را دارد که با تمام قوا در راستای به ثمر نشستن اهداف شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان قرچک تلاش کند، به همین منظور برگزاری مداوم و به موقع جلسات این شورا را از اولویت های شهرستان می دانیم. گفتنی است در این نشست پیرامون ساماندهی اقدامات اجرایی و مسائل فرهنگی در سطح شهرستان قرچک، پیشگیری و درمان اعتیاد و مقابله با مافیای مواد مخدر، سرعت دادن به پیگیری مصوبات شورا، ساماندهی کمپ های مجاز ترک اعتیاد و تقویت آنها، جمع آوری کمپ های غیرمجاز، ایجاد کمپ ترک اعتیاد بر اساس ماده 16 و ... اشاره شد. همچنین در این نشست رؤسای ادارات به اقدامات انجام شده در راستای برنامه های شورا و مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از شیوع اعتیاد در سطح شهرستان اشاره کردند و به ارائه نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.
 


۱۳۹۲/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن