تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كانون‌هاي مساجد قم بايد به از لحاظ فكري و اعتقادي ديگر استان‌ها را پشتيباني كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۳۰ب.ظ)
شهردار قم: كانون‌هاي مساجد قم بايد به از لحاظ فكري و اعتقادي ديگر استان‌ها را پشتيباني كند شهردار قم گفت: كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم بايد به ديگر استان‌هاي كشور خوراك فكري و اعتقادي داده و بتواند آنها را نيز پشتيباني كند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در حاشيه بازديد از دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در قم گفت: امروز توفيق شامل حال بنده شد كه از اين كانون بازديد كنم و با فعاليت‌هاي بسيار زياد آنها آشنا شوم.
وي بيان داشت: اين كانون‌هاي در سراسر قم داراي اثرات بسياري هستند كه مي‌توانند در ترويج مسائل مربوط به مباحث ديني و اعتقادي بكوشند.
شهردار قم گفت: اين مراكز خدمات بسياري را ارائه مي‌كنند و اقدامات ارزشمندي انجام مي‌دهند كه بايد از آنها حمايت كرده و روز به روز در كارهاي فرهنگي و اعتقادي بكوشند.
دلبري با اشاره به موقعيت شهر قم گفت: قم داراي جايگاه بسياري ارزشمندي است و از اين رو بايد تلاش شد تا اين كانون‌ها با حجم و كارايي بيشتري بتوانند عمل كنند.
وي تصريح كرد: كانون‌هاي فرهنگي در قم بايد خوراك فكري و اعتقادي به ديگر مراكز استان‌ها ارائه كرده و بتواند آنها را نيز پشتيباني كند.
شهردار قم گفت: توان قم در زمينه‌هاي معنوي و مذهبي بسيار زياد است و قم به عنوان مذهبي‌ترين شهر كشور به تعبير مقام معظم رهبري بايد در راستاي گسترش مباحث اعتقادي پيش قدم باشد.
دلبري با اشاره به دانش و فكر پوياي جوانان گفت: در مساجد قم جوانان بسياري وجود دارند كه داراي فكر و انديشه نو و جذاب هستند كه بايد از آنها استفاده و بهره‌برداري كرد.
وي به موضوع سبك زندگي اسلامي مد نظر مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت: در اين زمينه شبيه خون فرهنگي و جنگ فرهنگي به راه افتاده و بايد در برابر همه اين مسائل ايستادگي كرده و اجازه تهاجمات دشمن را نداد.
شهردار قم تاكيد كرد: كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مي‌توانند براي مقابله با اين توطئه‌ها نقش موثري داشته باشند و در اين راستا اثر بخش باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن